Na pravom putu: GYSEV CARGO koristi velike podatke za optimizaciju željezničkog teretnog prometa
U svijetu koji se brzo razvija u kojem su podaci u središtu donošenja odluka, mađarska kompanija za železnički teretni teret GISEV CARGO prednjači tako što ponovo zamišlja svoje poslovanje za novo doba. U bliskoj saradnji sa IT uslugama i konsultantskim partnerom Ab Ovom, implementirali su digitalnu transformaciju koja ne samo da je smanjila troškove već je i pokrenula duboke promene u svakodnevnim operacijama.
Ključni element ovoga je implementacija Ab Ovo-ovog SmartRailCargo sistema, koji objedinjuje niz alata za planiranje u oblaku. Dr Zoltan Zentai, direktor operativne podrške u GISEV CARGO, objašnjava: „Optimizacija planiranja vučnog kapaciteta (a time i troškova) direktno je dovela do veće efikasnosti kada se primeni na flotu od 10-15 lokomotiva i mašinovođa dnevno”.
„Ovo je, zauzvrat, poboljšalo efikasnost sredstava i ljudskih resursa u našim aktivnostima vuče za 1-3 procenta, a kada ovo pomnožite, to je značajan uticaj na naših 1.568.250 voznih kilometara i 6,6 miliona evra troškova vuče. godišnje.” Brze prednosti, manje izazova Pre implementacije ovog sistema, tim iz GISEV CARGO se suočio sa nekoliko izazova specifičnih za železnicu, međutim, kao što je uspostavljanje veza sa jedinstvenim bazama podataka o vagonima i upravljanje heterogenim okruženjem podataka, kao i borba sa nedostatkom kapaciteta programera i iskustva u upravljanju železnicom. specifični softverski projekti u Mađarskoj. „Ab Ovo nam je pomogao svojim iskustvom i znanjem o mnogim aspektima projekta: iskustvo specifično za železnicu i znanje o BC, veoma efikasne agilne metode, iskustvo u digitalizaciji procesa i upravljanju promenama u digitalnoj transformaciji u organizaciji“, kaže Zentai za RailFreight.com.
Sa postavljenim sistemom, timovi su brzo uočili prednosti, sa novim alatima koji obezbeđuju oko 2.000-3.000 tačaka podataka za vagone i voz svaka 24 sata i omogućavaju poboljšano upravljanje sa oko 40-50 vozova. Zentai dodaje da je razvoj integrisanog alata za upravljanje podacima i komunikacije, poznatog kao Portal zahteva za voz (TRP), dodatno pojednostavio operacije, izbegavajući potrebu za „stotinama e-mailova koji kruže između klijenata i internih odeljenja GISEV CARGO-a“ , dok su integrisani podaci o pošiljkama, kao što su podaci o vagonima, podaci o robi i partnerima, takođe pomogli u raspodeli resursa. „Pre Ab Ovo-ovog sistema, upravljanje podacima o narudžbini bilo je ručno i fragmentirano u više baza podataka. Sa novim sistemom, integrisali smo ove podatke u jednu bazu podataka, smanjujući rad i troškove.
Pojednostavljuje uvoz podataka i čak podržava OCR skeniranje papirnih železničkih računa, optimizujući naše procese“, kaže Zentai. Više optimizacije u budućnosti Uprkos brojnim prednostima koje je ova digitalna transformacija već isporučila, oba partnera vide ovo kao samo početak putovanja, uz kontinuirano usavršavanje i poboljšanje koje je sada deo svakodnevne prakse. GISEV CARGO već gleda u budućnost sa planovima za više BI rešenja za podršku procesima donošenja odluka u upravljanju, optimizaciji ruta i planiranju puta.
„Ovih dana, mi kontinuirano analiziramo naše troškove, posebno oko troškova vozne putanje i vuče“, objašnjava Zentai. „Dok pre implementacije, jednostavno nismo imali podatke za modeliranje ili optimizaciju. „Bolji alati za praćenje će nam omogućiti da unapred dobijemo podatke o transportu i da dodatno unapredimo naše operativne resurse i planiranje. Dalje u nastavku, cilj nam je da integrišemo ove alate sa našim interaktivnim portalom za korisnike, nudeći klijentima širi spektar alternativa za donošenje odluka i scenarija za planiranje transporta.”
https://www.railfreight.com/