Od 1. januara 2023. godine Velika Britanija je uvela niz promena u međunarodnom transportu.
- Zabrana kabotaže za vozila Evropske unije (EU) koja dolaze prazna u Ujedinjenom Kraljevstvu Kabotaža je dozvoljena samo ako vozilo EU stigne u Veliku Britaniju utovareno, isporučujući ceo teret. Tek tada su odobrene dvije operacije kabotaže.
- Avio-prevoznicima EU neće biti dozvoljeno da obavljaju kombinovani prevoz u Velikoj Britaniji.
- Preuzimanje od strane EU vozila sa poluprikolicama bez pratnje u luci u Velikoj Britaniji smatra se kabotažom i stoga podleže pravilima kabotaže.
- Kretanje praznih prikolica se ne smatra kabotažom. S druge strane, ako se izvodi pod okriljem CMR-a (ugovora), smatra se kabotažom. Jednostavno pomicanje solo traktora ne računa se kao kabotaža.
- Nijedno vozilo EU ne može doći u Veliku Britaniju da pokupi teret, a zatim putuje u zemlju koja nije članica EU, osim ako nije pokriveno ECMT licencom.
- Vozila EU mogu ući u Veliku Britaniju utovarena, istovariti teret, a zatim utovariti novi teret kako bi ga donijela u državu članicu registracije (bilateralni transport) ili isporučila u drugu državu članicu (crosstrade).
- Vozilima EU je dozvoljeno da uđu u Veliku Britaniju prazna kako bi pokupila teret za prevoz u zemlju porekla ili da bi ga isporučila drugoj državi članici (bilateralni transport ili unakrsna trgovina).
https://www.fntr.fr/