Objavljivanjem Zakona broj 177 od 25. novembra 2024. godine, koji je održan u Službenom listu broj 280 od 29. novembra 2024. godine, izmjene i dopune Zakona o autoputevima, koje utiču na širok spektar učesnika u saobraćaju, stupaju na snagu u subotu 14. decembra 2024. godine. Pogledajmo koji su najvažniji za one koji voze industrijsko vozilo. Oni se uglavnom tiču korištenja telefona za volanom, vožnje pod utjecajem alkohola ili droga i prebrze vožnje. Počinje i kratka suspenzija licence.
Što se tiče korištenja telefona tokom vožnje (ali očigledno i drugih elektronskih uređaja) kazna se povećava, u rasponu od minimalno 250 eura do maksimalno 1.000 eura. Ali prije svega, sporedne kazne se mijenjaju, koje predviđaju automatsku suspenziju dozvole na tjedan dana ako vozač ima najmanje deset bodova na dozvoli. Ako, s druge strane, ima manje od deset bodova, automatska suspenzija dozvole se povećava na petnaest dana. Ako je vozač ponovljeni prekršaj (tj. počini prekršaj dva ili više puta), kazna se povećava na 1.400 eura, suspenzija dozvole može doseći tri mjeseca i osam do deset bodova se oduzima od dozvole.
Kazne za vožnju pod utjecajem alkohola također se povećavaju, koje kao i prije variraju ovisno o nivou alkohola u krvi: ako je između 0,5 i 0,8 grama po litru, dobijate kaznu između 573 i 2.170 eura, uz suspenziju dozvole od tri do šest mjeseci; ako je između 0,8 i 1,5 grama po litru, dobit ćete novčanu kaznu od 800 do 3.200 eura i kaznu zatvora do šest mjeseci; Ako je viša od 1,5 grama po litru, kazna se povećava sa 1.500 na 6.000 eura, a hapšenje na godinu dana, uz suspenziju dozvole sa jedne na dvije godine. U svim slučajevima, deset bodova se oduzima od licence. Nulta stopa ostaje za one koji voze vozila koja zahtijevaju veće dozvole.
Pored ovih kazni, za one koji prekorače stopu od 0,8 grama po litru, postoji obaveza da se instalira blokada alkohola, odnosno sistem koji sprečava pokretanje vozila ako je nivo alkohola u krvi iznad nule. U ovom slučaju, dva koda su također označena na dozvoli: 68 (što znači “bez alkohola”) i 69 (“samo vozila sa blokadom alkohola”) u periodu od dvije do tri godine. Oni koji voze pod utjecajem alkohola trpe povećanje kazni za jednu trećinu vezane za vožnju pod utjecajem alkohola, dok oni koji petljaju s uređajem trpe udvostručenje.
Što se tiče vožnje pod utjecajem droga, reforma ima kontroverznu odredbu koja bi se mogla preispitati u slučaju žalbi Ustavnom sudu. U stvari, stanje promjene nestaje i kazne se izriču u svakom slučaju tragovi supstanci su otkriveni u odgovarajućem testu. Problem se odnosi na kanabis, čiji tragovi ostaju u tijelu čak i do nekoliko dana nakon uzimanja, dok njegovi učinci traju najviše nekoliko sati. Iz tog razloga, izuzeci su dostupni za one koji koriste medicinski kanabis, ali u ovom slučaju zakonodavac bi priznao da nakon određenog vremenskog perioda efekat nestaje, dok se prisustvo supstance još uvijek može otkriti.
Kazne za prebrzu vožnju također se povećavaju. Oni koji prekorače ograničenja preko 10 km/h i do 40 km/h kazna je od 173 do 694 eura. Ako se prekršaj dogodi unutar naseljenog područja i najmanje dva puta u roku od godinu dana, kazna se povećava sa 220 na 880 eura, uz suspenziju dozvole sa petnaest na trideset dana.
Reforma Zakona o autoputevima također uvodi kratku suspenziju dozvole kao pomoćnu sankciju za one koji imaju manje od dvadeset bodova na svojoj dozvoli. Može vrijediti od sedam (za one sa 10 i 19 bodova) do petnaest dana (za one sa manje od 10 bodova), sa mogućnošću udvostručenja u slučaju nesreće, za neke prekršaje: vožnja u pogrešnom smjeru; prolazak kroz crveno svjetlo; nepoštivanje prava puta; nepoštivanje zaustavljanja policajaca; nepoštivanje sigurnosne udaljenosti; pretjecanje zabranjeno ili s desne strane; Okretanje tamo gdje je zabranjeno; nekorištenje kacige na mopedima i motociklima; nekorištenje sigurnosnih pojaseva; nekorištenje dječjih sjedalica i uređaja protiv napuštanja; korištenje mobilnog telefona ili drugih elektronskih uređaja tokom vožnje; Prekršaji na autoputevima. Suspenzija se odnosi samo na vozače identificirane u vrijeme prekršaja.
Udruženja cestovnog prijevoza su zatražila, bez da su ih dobili, neke amandmane koji se tiču vozača industrijskih vozila. Detaljnu analizu možete pročitati u ovom članku TrasportiEuropa.
https://www.trasportoeuropa.it/notizie/auto