SARAJEVO:
Od maja mjeseca aerodrom će raditi 24 sata . To je više nego dobro za kompanije koje noće ili imaju kasne letove u Sarajevu (Croatia, Austrian, u skoroj budućnosti Lufthansa i Turkish). Ovo omogućava i drugi dnevni leta u 1. valu Air Serbie. Naime, kompanija kreće u tom valu iz Beograda iza ponoći i došla bi u Sarajevo oko 1:00 sat. Povratak bi trebao biti oko 5:00 sati. Vrlo logična odluka Sarajeva i iskrene čestitke. Ovime Sarajevo može biti i alternativni aerodrom za Podgoricu, Tivat, Dubrovnik, Split, Zagreb i Beograd.
Ono što znamo je da Aerodrom za ovu bazu ima na raspolaganju 2 miliona KM (1,02 miliona EUR), koje je osigurala Vlada BiH preko turističke zajednice, kao i prethodna sredstva od subvencije Kantona Sarajevo koja su odobrena Sarajevu.
ZEGREB:
Croatia Airlines je promovirala svoje dva dnevna leta na liniji Zagreb-Sarajevo. Putnici imaju opciju iz Sarajeva putovati rano ujutro i popodne, a iz Zagreba rano popodne i kasno navečer. Samim time putnici se mogu konkektirati na dobar broj letova iz Zagreba (nažalost radi loših valova ne na sve letove).
Istovremeno Croatia Airlines je objavila promotivnu akciju kojom nudi putnicima iz Sarajeva 30% popusta za sve letove Croatie Airlines. Akcija će trajati od 10. do 16.2. za putovanja do 4.6, no uz izuzetak Uskrsa, tj. od 6. do 16.4. Putnici koji žele ostvariti ovaj popust moraju prilikom kupnje upisati promo kod SARAJEVO30. Karte se sa popustom mogu kupiti samo preko aplikacije.
BEOGRAD:
Ove godine konačno imamo i pet novih linija među arodromima regije: Beograd-Ohrid (Air Serbia), Split-Skopje (Croatia), Osijek-Zadar i Rijeka-Zadar (obije Trade Air u PSO), te pokusne letove na liniji Ljubljana-Priština (Trade Air). Prve dvije linije su se operirale prije puno godina. Osijek-Zadar ima svog smisla ovog svijeta ali je nonsens da ima tek jedan let tjedno i da je sezonska. Rijeka-Zadar je najgluplja i potpuno nepotrebna linija. Priština-Ljubljana je operirala Adrija do IX. mjeseca 2019. Zadnje linije koja su uvedene u regiji su bile Zagreb-Podgorica (Ryanair 2021.), Tivat-Banja Luka (2021.) i Morava-Tivat (2022.).
Naravno svi prijevoznici su obnovili linije koje su imali prije Covida-19. MyWings je pokušao pokrenuti liniju Zagreb-Priština no ista je brzo i neslavno propala, u prvom redu zato što je otvorena tijekom zime. Ljeti bi ona sigurno bila uspješna.
Ono što još svakako nedostaje u regiji je povezivanje Zagreba sa Mostarom, Tuzlom i Prištinom, Beograda sa Bračem, Mostarom, Portorožom i Mariborom, te Ljubljane sa Skopjem, Sarajevom i Prištinom (tek treba vidjeti hoće li ova linija saživjeti). Jednako tako logične linije bile bi Pula-Priština, Pula-Sarajevo, Zadar-Niš, Split-Ljubljana, Dubrovnik-Ljubljana, Dubrovnik-Skopje, Sarajevo-Podgorica, Sarajevo-Skopje, Podgorica-Skopje, Podgorica-Morava.
PODGORICA
Air Montenegro ima promotivnu akciju. Akcija traje do 31.1. Karte iz Tivta i Podgorice za Beograd se prodaju za 49 EUR, za Ljubljanu od 59 EUR, za Istanbul od 109 EUR. Niže cijene su i za ostale linije iako se ne navodi koliko. Karte se mogu koristiti od 16.2. do 30.9. U cijeni su sve takse.
SPLIT:
Croatia Airlines pokreće letove iz Splita za Oslo od 14.5. do 15.10. Letovi će se operirati jednom tjedno, nedjeljom, sa Airbusom A320. Croatia će na liniji imati konkurenciju SAS-a koji je prošle godine operirao 12 letova tjedno i Norwegiana koji je prošle godine letio 10 letova tjedno. Još jedna linija na kojoj kompanija nije konkurentna i gdje će je konkurencija istinski pomesti.
Ovo je već druga linija ove godine koja se najavljuje iz Splita, obzirom da su najavljeni letovi iz Splita za Skopje. Kao i za Skopje linija još nije stavljena u prodaju.
Izvor: https://zamaaero.com/