Autor: Alen Šćuric, analitičar iz Zagreba, postavlja jednostavna pitanja: Zašto Banja Luka, koja će ove godine imati preko 300.000 putnika, nema novaca za toliko nužno širenje terminala i druge nužne stvari. Zašto je aerodrom prezadužen? Nešto što drugi aerodromi regije nisu. Aerodrom istinski ovisi o milosti i nemilosti države. Evo čak je i obnova uzletno-sletne staze čekala novac od vlasti.
Jasno je da LCC (Ryanair i Wizz Air) u Banja Luci plaćaju vrlo niske takse, a vrlo vjerojatno dobivaju i subvencije. U tom kontekstu jasno je da ove kompanije ne donose značajan prihod novaca Aerodromu, svakako ne dovoljan da se aerodrom širi. A Banja Luci i te kako treba širenje, prvenstveno terminala na dolazni dio koji je puno premali, pa je potrebno širenje stajanke (aprona) i parkirališta ispred terminala. Aerodrom mora kupiti i nešto skupe opreme. Za sada aerodrom ima podršku vlasti, ali što ako ju izgubi?