Ovo novo rešenje zasniva se na takozvanom lidaru, odnosno mernom uređaju koji emituje lasersku svetlost. U ovom konkretnom slučaju, to će biti do 15 hiljada svetlosnih impulsa u sekundi, emitovanih u pravcu automobila koji prolaze. Na ovaj način možete prepoznati vozila koja ne drže tačnu udaljenost, a takođe se uverite da je vozilo iza iste ili veće brzine od automobila ispred njega. Štaviše, takođe treba da bude moguće razlikovati vozila različitih klasa, uključujući i kamione, uzimajući u obzir njihova karakteristična pravila. Ako, s druge strane, merenja ukazuju na kršenje propisa, uređaj će snimiti fotografiju ili snimiti sve na video snimku. To bi trebalo da bude dovoljno da izda kartu za vozača.
Nedostatak odgovarajuće udaljenosti od vozila ispred se često pominje kao jedan od glavnih razloga za sudara kamiona. Ovo je posebno akutno u slučaju zabrana preticanja autoputa, koje formiraju duge povorke kamiona. Stoga, industrija može biti zainteresovana za novi pronalazak Victronic Machine Vision Polska, u obliku kamere za brzinu na daljinu.
Ovo novo rešenje zasniva se na takozvanom lidaru, odnosno mernom uređaju koji emituje lasersku svetlost. U ovom konkretnom slučaju, to će biti do 15 hiljada svetlosnih impulsa u sekundi, emitovanih u pravcu automobila koji prolaze. Na ovaj način možete prepoznati vozila koja ne drže tačnu udaljenost, a takođe se uverite da je vozilo iza iste ili veće brzine od automobila ispred njega. Štaviše, takođe treba da bude moguće razlikovati vozila različitih klasa, uključujući i kamione, uzimajući u obzir njihova karakteristična pravila. Ako, s druge strane, merenja ukazuju na kršenje propisa, uređaj će snimiti fotografiju ili snimiti sve na video snimku. To bi trebalo da bude dovoljno da izda kartu za vozača.
Diskutovani sistem u akciji:
Victronic Poliscan, kako se ovaj uređaj naziva, treba da bude dostupan u različitim oblicima, i kao stacionarna ili potpuno prenosiva kamera za brzinu. Da li će steći popularnost na putevima? Panevropska asocijacija saobraćajne policije Roadpol već je izrazila interesovanje za ovu tehnologiju, što može najaviti stvarnu implementaciju.
Na kraju, želeo bih da vas podsetim da različite zemlje imaju različita pravila u vezi sa udaljenošću. U Poljskoj brzinu treba podeliti na pola, a zatim pretvoriti km / h u metre (tj. Na 90 km / h biće 45 metara). S druge strane, u Nemačkoj, na primer, postoji rigidno pravilo da vozilo sa GVV preko 3,5 tona, vozeći brzinom od preko 50 km / h, mora imati rastojanje od 50 metara.