Zbog toga će trgovinska asocijacija TLN 28. avgusta pokrenuti trogodišnju kampanju “To se može uraditi samo logistikom.” Od 28. avgusta mogu se videti nacionalni televizijski spotovi, a kasnije sledi radio oglašavanje i istaknuta pažnja na velikim reklamnim jarbolima duž autoputeva.
U Holandiji 875.000 ljudi radi na logističkim pozicijama. To znači da sektor transporta i logistike čini oko deset odsto od ukupnog broja radnih mesta u Holandiji. “Svi misle da je veoma uobičajeno da svakakve stvari dođu na pravo mesto u pravo vreme, ali to se ne dešava automatski,” kaže Elizabet Post, predsednica odbora TLN-a. “Ovo je rezultat velike posvećenosti, svakog dana, svih naših kompanija i njihovih zaposlenih. Mi smo neophodni za svakodnevni život svakog pojedinca i za ekonomiju. Ta uloga je privukla svu pažnju u eri korone, ali čini se da je to brzo zaboravljeno.” Malo ljudi vidi različite mogućnosti za karijeru u industriji, prema nedavnom istraživanju Reputation Group, koje je naručio TLN.
Zaposlene
Logistika je mnogo više od transporta. Rad iza kulisa često je još uvijek nepoznat. Akcija to mora promijeniti. Pored toga, kampanja “Radi samo sa logistikom” stavlja zaposlene u centar pažnje. Sektor transporta i logistike je ključan za holandsku ekonomiju i međunarodnu konkurentnost. Ovo se odnosi i na budućnost. Zato kompanije rade na održivosti, digitalizaciji i inovacijama. Transport i logistika Holandija (TLN) podržava i povezuje 5000.preduzetnika u sektoru transporta i logistike. Udruženje ih predstavlja na lokalnom, regionalnom, nacionalnom i evropskom nivou.