DAF XF105 sa malim utovarivačem, napunjen valjkom i asfaltnim asfaltom, bio je na putu u četvrtak između gradova Laon i Soissons na sjeveroistoku Francuske. Kamion se vozio rutom RN2, koja ima dva kolovoza i raskrsnice bez sudara, ali je zbog svoje uske prirode i dalje samo autoput. U Francuskoj je ograničenje brzine na autoputevima 80 km/h, što je za 10 km/h niže nego na autoputevima.
Na spustu, koji nije bio baš strm, ali veoma dug, DAF je uspeo da pređe granicu za neverovatnih 48 km/h. Kada ga je zaustavila žandarmerijska patrola iz grada Laona, policajci su pročitali rezultat od 128 km/h. Prema francuskoj tarifi, ovako nešto znači novčanu kaznu od 135 evra, 4 od 12 dozvoljenih kaznenih poena, kao i upućivanje sudu da donese eventualnu odluku o oduzimanju vozačke dozvole na najviše 3 godine.
Problemi se takođe tu nisu završili. Dok su žandarmi obavljali formalnosti, odlučili su i da vozaču provere alkoanalizatorom. Tada je na vidjelo izašlo 0,37 mg/l alkohola u dahu, izračunato kao oko 0,8 promila, što je četiri puta više od dozvoljenog limita dozvoljenog u Francuskoj za profesionalne vozače. Posljedice takvog rezultata su standardna novčana kazna od 135 eura, 6 kaznenih bodova i daljnji sudski postupak. Tokom potonjeg, kazna se može pojedinačno povećati na 750 eura, može se izreći maksimalna trogodišnja zabrana vožnje, dozvola se može potpuno suspendirati na najviše 3 godine ili alternativno, 3-godišnja vozačka dozvola može se naručiti sa takozvanom alkoholnom blokadom (tj. priključenjem alkotesta na paljenje vozila).
Inače, podsjetio bih da će od srpnja ove godine svi novoregistrirani kamioni biti unaprijed pripremljeni za primjenu posljednje od navedenih kazni. Lista obavezne opreme za vozila sa GVW većim od 3,5 tone sadržaće preliminarnu instalaciju za pričvršćivanje alkoholne blokade.