Etihad Cargo je implementiran novi sistem menadžmenta odnosima sa korisnicima (CRM) kao najnoviji korak u svom pogonu za digitalizaciju.
Teretni biznis saopštio je da će sada koristiti Pulse CRM sistem sa pogonom na Microsoft Dynamics 365, koji će agentima korisničkog servisa obezbediti više podataka fokusiranih na korisnike.
Sistem obezbjeđuje ažurirani sistem upravljanja predmetima i informacije o kupcima, kao što su istorija kupca, zapisi o nabavci, interakcije sa prodajom i detaljniji prikaz upita kupaca.
Tim Isik, potpredsjednik za reklame u Etihad Cargo-u, rekao je: “Transformacija Kontakt centra za korisnike Etihad Cargo-a kroz pokretanje ovog novog sistema pruža veću transparentnost i vidljivost, omogućavajući agentima korisničkog servisa da prate svaku transakciju od početnog kontakta do rešavanja.
“Ovi podaci će omogućiti Kontakt centru za korisnike da identifikuje procese u kojima bi mogla da se postigne efikasnost, što će na kraju korisnicima Etihad Cargo-a obezbjediti efikasniji i efikasniji proces komunikacije.”
Sistem takođe pruža korisnicima opciju da odmah ostave povratne informacije i pristupe Net Promoter Score upitniku.
Novi CRM sistem je poslednji u nizu digitalnih investicija koje je napravila aviokompanija, a koje su podstakle njegovu onlajn prodaju.