Kompanija sa sjedištem u Bonnu sada testira novo transportno rješenje za pošiljke pisama i paketa na testnoj stazi A1 E-Highway u Schleswig-Holsteinu između Reinfelda i Lübecka.
Korišćenjem trolejbusa na e-autoputu, prvi put će biti prikupljeni podaci u vezi sa potpuno električnim trolejbusima u okviru pratećih naučnih istraživanja FESH-a, što će doprineti ukupnoj proceni tehnologije, izveštava Centar za istraživanje i razvoj Univerziteta primenjenih nauka Kiel GmbH.
Međutim, mišljenja o tramvajskim kamionima ostaju podijeljena.
Zbog svoje visoke efikasnosti, relativno niskih troškova i pozitivnog uticaja na klimu, ugostiteljski kamioni su obećavajuća opcija kada se napajaju obnovljivom energijom. Njemačka vlada trenutno provodi tri terenska ispitivanja za testiranje električnih pogonskih sistema za teška komercijalna vozila.
Fraunhofer ISI je podržao ova terenska ispitivanja (u ELISA, FESH i eWayBW projektima) kao i druge istraživačke projekte. Prvi rezultat je da su neki akteri u energetskom i transportnom sektoru otvoreni za ugostiteljske kamione i zadovoljni su tehnologijom. Ovo se odnosi i na neke proizvođače kamiona kao što je Scania, koji imaju veoma pozitivan stav prema tehnologiji i učinili vozila dostupnim za terenska ispitivanja u Švedskoj i Nemačkoj. Drugi, kao što je Daimler Truck, su kritičniji, dok je većina prodavaca kamiona neodlučna.
Kakav je uticaj na klimu i životnu sredinu kamiona?
Drugi nalazi odnose se na ugljenični otisak katenarnih kamiona u poređenju sa alternativama kao što su električni kamioni na baterije (BET), električni kamioni sa gorivim ćelijama (FCET), upotreba e-goriva ili goriva snage u tečnost (PtL) i njihov uticaj na životnu sredinu.
Lesen Sie mehr unter: https://trans.info/de/erster-oberleitungs-lkw-der-deutschen-post-auf-dem-e-highway-372275