Železnička linija između Alašankoua i Đinghea u Kini će imati drugi kolosek. 30. novembra položen je kamen temeljac, čime je zvaničan početak izgradnje. Drugi kolosek znači značajno proširenje na jednoj od najvažnijih graničnih tačaka na Novom putu svile.
Prema Sinđijang železnici, železnička linija ide od granične stanice u gradu Alašankou, prolazeći kroz Bole East do stanice Jinghe, pruge ukupne dužine od 70 kilometara. Projektovana je brzina od 120 kilometara na sat i linija će biti elektrifikovana. Period izgradnje je 2 godine.
Železnica Lankin je dobila ponudu za projekat. Osim drugog koloseka, terminal Alašankou biće nadograđen novim mestom za inspekciju i mestom za pretovar kontejnera. Prema Ksinjiang Public Resources Trading Netvork, ukupan iznos ponude za ovaj projekat proširenja je oko 1,5 milijardi.
Čvorište Puta svile
Deonica Đinghe-Alašankou deo je železnice Landžou-Sinđijang, a Alašankou je jedna od najčešće korišćenih graničnih stanica sa Kazahstanom. Odavde vozovi iz Evrope ulaze u Kinu, a vozovi iz Kine kreću ka Evropi.
Međutim, zbog stalnog rasta obima železničkog tereta, zagušenja na graničnoj stanici su česta i ne može se dostići puni potencijal. Sa proširenjem kapaciteta, može se prevoziti više vozova. Proces izmeštanja kontejnera biće efikasniji, a carinjenje će biti poboljšano.
https://www.railfreight.com/