- Aerodrom Sarajevo je u 2019. godini ostvario prihod od 29,0 miliona eura i dobit od 9,5 miliona eura. U prvoj godini Covid-19, aerodrom je imao prihod od 9,9 miliona evra i gubitak od 5,1 milion evra. Sarajevo je u 2021. godini ostvarilo promet od 21,3 miliona eura i dobit od 3,6 miliona eura.
- Tuzla je u 2019. godini imala promet od 7,7 miliona eura i gubitak od 0,2 miliona eura. U 2020. imala je promet od 4,0 miliona EUE i gubitak od 0,4 miliona EUR. Tuzla je na kraju 2021. godine imala promet od 3,9 miliona eura i rekordan gubitak od 0,8 miliona eura. Zaista je čudno da je Tuzla 2021. imala manji promet nego 2020. godine, a da je 2021. imala znatno veći gubitak nego 2020. godine, u godini štrajka Covid-19.
- Banjaluka je u 2019. godini imala promet od 3,1 milion eura i dobit od 6.231 euro. Aerodrom je u 2020. zaradio samo 2,0 miliona evra i stvorio gubitak od 0,1 milion evra. Banjaluka je u 2021. godini imala promet od 3,1 milion eura (skoro isto kao i 2019. godine), ali je istovremeno imala gubitak od 57.491 euro.
- Na kraju, Mostar je u 2019. ostvario promet od 2,3 miliona eura i ostvario dobit od 35.901 eura. Aerodrom je u 2020. ostvario promet od 1,8 miliona evra i gubitak od 0,4 miliona evra. Mostar je 2021. godine imao promet od 1,3 miliona eura i gubitak od 0,4 miliona eura. I sve to uprkos ogromnim subvencijama lokalnih vlasti. Mostar je od 2013. do 2021. godine dobio 7,8 miliona eura subvencija od države, kantona i grada.
prenosi: ADRIA Grupa, Fliingbosnian, foto: Aerodrom Mostar