Oznaka: unutrašnjost 2024. godine
Renault Trucks je upravo predstavio osveženu unutrašnjost svojih najvećih modela. Između ostalog, naći ćete ekran koji zamjenjuje mjerače, novi volan sa zračnim jastukom i malo izmijenjen raspored odjeljaka za pohranu (detalji se mogu naći ovdje). Može se očekivati da će prvi primerci sa ovako opremljenim kabinama stići do dilera u narednim nedeljama. U međuvremenu, Francuzi već najavljuju dalji rad na unutrašnjosti, ovaj put da bude prava revolucija, sa zaista dalekosežnim promenama. Kako ukazuje zvanična vizualizacija koju je danas predstavio Renault Trucks, ovde ćemo naći rešenja koja se još nisu pojavila ni u jednom drugom modelu u sektoru.
Projekat nove modernizacije:
Među ovim novitetima je i rekordno širok prikaz, koji ispunjava cijelu jamu. Može biti dugačak preko dva metra, uključujući merače, radio, satelitsku navigaciju, multimedijalni meni, pa čak i vremensku prognozu. Još jedna novina je potpuno prazan prostor u sredini radne površine, između gornje police i donje fioke. Teško je reći kojoj bi svrsi služio, ali jedno je sigurno – nećete se morati žaliti na nedostatak polica na kontrolnoj tabli. Pored toga, imajte na umu da predmetni dizajn ne pruža prostor za noge putniku, a desno sedište je potpuno nevidljivo. Stoga je moguće da Renault Trucks integriše desno sedište u spavaću sobu, kao u Actros SoloStar konceptu.
Između ostalih detalja, možete videti ravan pod, kamere koje zamenjuju ogledala i volan iz verzije 2024, već pomenute na početku. Paneli vrata podsećaju na prethodni Renault T Range, sa prepoznatljivom lokacijom kontrola ogledala, ali linija prozora podseća na Volvo FH, koji je veoma nizak. Stoga se ne može isključiti da će Francuzi imati koristi od iskustva svojih švedskih kolega, koji predstavljaju istu kompaniju.
Popis pojedinačnih fragmenata:
Kako se u današnjem saopštenju za medije objašnjava, ceo enterijer je deo projekta DOLPHIN, koji označava “Development Original Truck Lab for Physical Integration”. Ovo neobično ime skriva rad na sledećoj generaciji vozila na velike udaljenosti, koja će na kraju biti električno vođena. Renault Trucks takođe izračunava da će glavni fokus biti na aerodinamici, bezbednosti pešaka i biciklista, kao i poboljšanju udobnosti vozača. Što se tiče projektnih partnera, lista je zaista duga, uključujući brojne francuske univerzitete, laboratorije i specijalizovane kompanije.
Projekat koji je danas prikazan počeće da se transformiše u gotov prototip na proleće 2024. godine. Nakon toga mogu se očekivati dugoročna ispitivanja, nakon čega se može izvršiti moguća implementacija u prodaju. Pitanje je samo da li će se to odnositi na celo vozilo ili samo na odabrane komponente.