Nove H1 palete dolaze u korporativnoj narandžastoj boji i stoga su odmah prepoznatljive kao trans-o-fleks palete.
Fotografije: trans-o-flex
Nakon četiri godine uspješne interne upotrebe plastičnih paleta, trans-o-flex express servis sada želi zamijeniti nosače plastičnog tereta s kupcima i kupuje dodatnih 30.000 jedinica u tu svrhu – a ovaj put u korporativnoj boji narančaste.
Može li plastika biti održivija od drveta? To se dešava sa trans-o-flex express uslugom. Od 2019. godine, 30.000 sivih plastičnih H1 paleta dokazalo se u svakodnevnoj upotrebi u internom rukovanju i redovnom transportu trans-o-flexa. Zato pružalac logističkih usluga, koji je specijalizovan za farmaceutske i zdravstvene, kozmetičke, potrošačke elektronike i druge sektore osetljive robe, sada kupuje još 30.000 H1 paleta, ovog puta u narandžastom.
“
Imali smo izuzetno dobra iskustva sa plastičnim paletama,” kaže Volfgang P. Albek, izvršni direktor trans-fleksa. “Oni traju mnogo duže i ne postaju teži i nehigijenskiji tokom svog života poput drvenih paleta. To ih čini održivijim u cjelini i, u ravnoteži, jeftinijim uprkos većim troškovima nabavke.”
Jeftino i održivo…
Zbog toga će u aprilu trans-o-flex početi da stavlja narandžaste plastične palete na raspolaganje kupcima od kojih kompanija preuzima određene pakete na paletama za različite primaoce. U tu svrhu, trans-o-flex sklapa poseban ugovor o razmjeni paleta sa ovim kupcima. “To takođe štedi novac klijentima,” kaže Albek. “Plaćate upotrebnu naknadu koja je manja od cene drvenih evro paleta.” Pored toga, plastične palete su održivije zbog svoje težine i prednosti izdržljivosti. Prema Fraunhoferovoj studiji, H1 paleta uzrokuje 50% manje CO<> tokom čitavog životnog ciklusa.2Izlaz kao ekvivalentan broj drvenih paleta u isto vrijeme.
Nove H1 palete dolaze u korporativnoj narandžastoj boji i stoga su odmah prepoznatljive kao trans-o-fleks palete.
… Stabilan i izdržljiv…
Čak i pre nabavke prve velike tranše od 30.000 H1 paleta, trans-o-flex je dve godine testirao nosioce tereta u transportu na velike udaljenosti između Hamburga i Hanovera. Euro palete napravljene od drveta izdržale su u prosjeku osam ciklusa. Tada su bili toliko oštećeni da su morali biti zamijenjeni. S druge strane, od 30 H1 paleta koje se koriste u svakodnevnom transportu između grana, samo su dvije bile blago oštećene tokom cijelog testa. “Ova stabilnost i trajnost nosača tereta potvrđena je nakon prvog uvođenja, ali to nikako nisu sve prednosti,” kaže Albeck.… Plastična paleta, koja je jednako velika kao i drvena Euro paleta koja se inače koristi, mnogo je lakša.
Dok nova drvena paleta teži 24 kilograma, plastični takmičar teži samo 18 kilograma. Albeck: “Ovo smanjuje transportnu težinu pune poluprikolice za više od 200 kilograma na svakom putovanju.” Pored toga, drvena paleta apsorbuje sve više vlage tokom svog kratkog života, čineći je još težom.
Prema Albecku, postoji još jedan važan aspekt za transport lijekova i drugih farmaceutskih proizvoda: “Paleta H1 također održava izgled i čistoću. Drvene palete, s druge strane, postaju tamne i prljave u upotrebi.” Farmaceutski kupci koji predaju nove lagane drvene palete trans-o-flexu bi se stoga s pravom žalili ako dobiju tamne palete nazad. Često bi se odbijalo prihvatanje takvih paleta. To je zato što su samo svetle palete u skladu sa klasom kvaliteta A, koja je propisana pravilima dobre distributivne prakse (BDP) za transport farmaceutske robe. Plastične palete, sve dok su operativne, su u skladu sa BDP-om.
https://www.verkehr.co.at/