Prema navodima kompanije, prvi ekskluzivni voz helrom bloka za proizvođača automobila Audi snabdeva materijalom tri Audi lokacije u Ingolštatu, Nekarsulmu i Győr (Mađarska). Audi, provajder logističkih usluga Duvenbek, Bajernhafen i kompanija za železnički transport Helrom, sa sedištem u Frankfurtu am Mejn, sarađuju na projektu kombinovanog transporta (CT). Nova CT veza je stoga deo Audijeve misije:Nulta strategija održivosti i prva implementacija železničkog transporta bez barijera za kamionske poluprikolice kao ekskluzivni blokčein voz.
24 sata po kružnom putovanju
Zahvaljujući globalno patentiranoj tehnologiji vagona helromske prikolice, moguće je utovariti sve vrste kamionskih poluprikolica u jedan voz bez posebnih terminala i dizalica. Voz traje 24 sata po kružnom putovanju (Regensburg–Lébény–Regensburg) za 1.000 kilometara – uključujući utovar i istovar. Svaki voz se sastoji od 18 vagona koji mogu da prevezu 36 prikolica. Radnim danima mogu da se prebace 72 kamiona sa puta na prugu, što smanjuje kapacitet kamionskog transporta za oko 185.000 kilometara. To omogućava uštedu do 11.500 tona emisije CO2 godišnje.
“Sa našom inovativnom tehnologijom prevazišćemo barijere prethodnog intermodalnog transporta. Eliminisanjem potrebe za specijalnim terminalima za utovar poluprikolica, pametnije se integrišemo u lance snabdevanja, bez ikakvih zaobilaznica”, kaže generalni direktor Helroma Roman Noak. Uspešna realizacija projekta za manje od 12 meseci zasniva se pre svega na dobroj saradnji uključenih strana. “U kombinovanom transportu danas uglavnom vidimo kontejnere. Sada se sve radi o pronalaženju rešenja za velike obime prikolica na kontinentalnim rutama”, kaže Joakim Cimerman, izvršni direktor Bajernhafena
Audi, Duvenbek, Bajernhafen i Helrom sarađuju na novom, inovativnom intermodalnom konceptu bez posebnih terminala i dizalica. Novi blok voz saobići će se između Regensburga i Lébényja u Mađarskoj.
https://www.eurotransport.de/artikel/