Savezno ministarstvo za digitalne poslove i transport (BMDV) i Deutsche Bahn (DB) usmeriće dodatnih milijardu evra za modernizaciju i digitalizaciju nemačkih železnica. Za ulaganje je sada predviđeno oko 2,7 milijardi evra.
Sveobuhvatni cilj plana je uvođenje ETCS-a širom zemlje. U tandemu, stara blokada koja nisu kompatibilna sa ETCS biće zamenjena digitalnim. Jednoobrazan integrisani sistem komandovanja i upravljanja postaće srce novog nemačkog digitalnog sistema signalizacije. Ovim akcijama, zainteresovane strane imaju za cilj da povećaju kapacitet mreže za 35 procenata kroz efikasnije operacije, što bi trebalo da ima dodatnu korist od manjeg prekida i bolje tačnosti.
Prednosti za teret
Biće pogodnosti za teretni saobraćaj. DB će koristiti dodatna sredstva za opremanje teretnog koridora Rajna-Alpi od holandskih luka na Severnom moru do Italije sa ERTMS-om. Dodatni novac, tačnije 307 miliona evra, takođe će omogućiti DB-u da napreduje u fazama planiranja uvođenja ETCS-a na skandinavsko-mediteranskom koridoru. Deonica između Danske i Austrije trebalo bi da bude opremljena ETCS-om do kraja 2030. godine.
Još 83 miliona evra biće usmereno na projekat Štutgart 21, koji zahteva potpunu rekonstrukciju glavne gradske stanice, poboljšane veze za velike brzine i nadogradnju različitih linija u metropolitanskoj oblasti. Područje će postati prvo digitalizovano železničko čvorište u Nemačkoj, sa jezgrom čvorišta koje će početi da radi 2025. sa ETCS-om bez signala.
Konačno, oko 11 miliona evra sredstava za planiranje stići će na prugu velikih brzina između Kelna i Frankfurta, gde u narednih 6 godina DB namerava da opremi 200 kilometara pruge sa ETCS i digitalnim vezama. https://www.railfreight.com/