Nakon Španije i Portugala, Njemačka bi mogla postati treća evropska zemlja koja bi zabranila utovar i istovar kamiona od strane vozača, osim tamo gdje je potreban doprinos vozača.
Za sada Bundestag, njemački savezni parlament, o tome raspravlja u sklopu saslušanja u Komisiji za transport o nedostatku vozača u koje su uključena poslovna udruženja, sindikati i stručnjaci. Za tu mjeru već su se izjasnili i Udruženje Bgl, ali i individualni drumski poduzetnici te sindikati.
Ali ima i zamjerki , poput one logističkog udruženja Bwvl i trgovinskog udruženja Hde, koje se protive generičkim mjerama, i zato što je vozač i dalje odgovoran za sigurnost tereta i vozila. Alternativno, oni nude posebne naknade prevoznicima i vozačima kada obavljaju aktivnosti utovara i istovara.
ŠPANIJA – primjenjuje pravila o zabrani utovara
Nova pravila znače da u velikoj većini slučajeva vozači motornih vozila preko 7,5 tona neće obavljati operacije utovara ili istovara.
Nekoliko izuzetaka se odnosi u specifičnim situacijama, kao što su u transportu živih životinja (grla stoke), uklanjanja, kada su paketi vrlo mali, tankovi se istovaraju, ili se koristi kamion sa kiperom. Međutim, generalno gledano, vozači kamiona koji rade u zemlji konačno se mogu oprostiti od toga da se mora utovariti ili istovariti dobra.
Zabrana utovara i istovara u Španiji je naravno već neko vrijeme na kartama. Pozivi prevoznicima i vozačima na takvu zabranu postali su glasniji od kada je Portugal uveo tu mjeru, a znatan dogovor dogovoren između vlade i industrije drumskog prevoza značio je da je promjena neizbježna.
Fenadmiser, najuočljivija španska prevoznička asocijacija, podsjetio je prevozničke kompanije koje krše pravila očekujući da se vozači utovare ili istovare mogu kažnjeni do 4.600 €.
Udruženje drumskog transporta dodaje da je u skladišnom sektoru viđena komunikacija koja upozorava kompanije na pripremu zapošljavanjem osoblja i nabavom opreme.
www.eurotransport.de