Njemačka logistička industrija upozorava da bi trajne granične kontrole mogle dovesti do skupih kašnjenja i poziva na uvođenje “zelenih traka” za kamione.
Njemački političari glasali su za prijedlog opozicionog lidera Friedricha Merza da se pooštri migracijska politika, što uključuje uvođenje stalne granične kontrole. Njemačka asocijacija teretnog transporta (BGL) upozorava da bi to moglo dovesti do rasta troškova i poremećaja u lancu snabdijevanja i poziva na namjenske brze trake za kamione na graničnim prijelazima kako bi se spriječila kašnjenja.
Savezna asocijacija za teretni transport, logistiku i odlaganje otpada (BGL) poziva na brze trake za kamione, poznate kao “zelene trake”, na granicama Njemačke u slučaju da se uvedu trajne granične kontrole.
Pozadina rasprave je nedavni napad nožem u Aschaffenburgu, koji je potaknuo pooštravanje migracijske politike. Kandidat CDU-a za kancelara Friedrich Merz poziva na trajne granične kontrole kao dio plana od pet tačaka koji je usvojen u Bundestagu 29. januara uz podršku CDU-a, FDP-a i AfD-a.
Međutim, planovi nisu pravno obavezujući i mogli bi biti blokirani od strane Bundesrata. U tom smislu, sama mjera neće nužno dovesti do strožih kontrola.
Visoki troškovi i zagušenja kamiona
Glasnogovornik odbora BGL-a Dirk Engelhardt izjavio je za Njemačku novinsku agenciju (dpa) da, iako se udruženje u osnovi ne protivi povećanim kontrolama, funkcija snabdijevanja međunarodnog cestovnog teretnog transporta i za stanovništvo i za ekonomiju ne smije biti poremećena.
If the free movement of goods is hindered, the consequences could be severe. Engelhardt warns:
“Compliance with the legally prescribed driving, break, and rest times for truck drivers would become even more difficult, and supply chains would become increasingly unpredictable,” dpa reports.
Duže vrijeme čekanja na graničnim prijelazima moglo bi prisiliti špeditere da rasporede dodatne vozače i vozila kako bi ispunili rokove isporuke. Kompanije u pograničnim regijama i preduzeća koja se oslanjaju na pravovremene isporuke će biti posebno pogođena.
Dodatni troškovi i radna snaga za prijevoznike – Green Lanes kao rješenje
BGL predlaže ponovno uvođenje koncepta “Green Lanes” koji se koristio tokom pandemije COVID-19 za teretni transport. Ove posebne ekspresne trake omogućile bi kamionima da pređu granicu uz minimalno kašnjenje.
Bez takvih mjera, transportne kompanije bi se suočile sa značajnim dodatnim troškovima, povećanim administrativnim opterećenjem i saobraćajnim gužvama na graničnim prelazima.https://trans.info/en/german-green-l