U protekloj godini danski div Maersk smanjio je kapacitet flote više nego bilo koji drugi svjetski prijevoznik, prema novim podacima Alphalinera
Nakon što je 2022. smanjio kapacitet flote za 1,4%, Maersk je nastavio s prodajom brodova i ukidanjem čartera u prvoj polovici 2023., ponovno smanjujući kapacitet za 2,1%.
Pod prijašnjim čelnikom Sorenom Skouom, Maersk je izjavio da mu je cilj zadržati brodove u slot rangeu od 4 do 4,4 m, što je njegov nasljednik, Vincent Clerc, podržao.
Međutim, u posljednjih nekoliko tjedana, Maersk s predomislio, a u igru se vratio zakupom šest brodova, piše Splash247.
Maersk je potrošio više novca na to da postane integrirani pružatelj logističkih usluga umjesto na povećanje kapaciteta flote, što je strategija kojom ga je rival Mediterranean Shipping Co (MSC) prije 19 mjeseci prestigao. MSC je nastavio rasto povećavši svoj nominalni kapacitet flote za 12,2%, dodajući još 560.200 teu, sudeći prema podacima Alphalinera.