BERLIN – Njemačka avio-kompanija Lufthanza smanjila je red letenja u zemlji kako bi smanjila troškove, koji uključuju visoke naknade na aerodromima u zemlji, izjavio je izvršni direktor Karsten Špor. Zbog visokih naknada na nemačkim aerodromima, Lufthanza sve više koristi svoje avione “efikasnije i profitabilnije na drugim evropskim rutama”, rekao je Špor za dpa.
Prevoznik je takođe proširio saradnju sa nemačkim željezničkim operaterom Deutsche Bahn, rekao je generalni direktor. Lufthanza i Deutsche Bahn već godinama nude takozvani Rail&Fli ugovor, sa avio kartama za međunarodne letove uključujući vožnju vozom do domaćeg aerodroma. Njemački sektor domaćeg vazduhoplovstva još se nije oporavio od uticaja pandemije koronavirusa, koja je donela brojna ograničenja putovanja, prema podacima koje je prikupilo Njemačko udruženje aerodroma (ADV). U septembru je na domaćim letovima zabeleženo oko 1,9 miliona putnika, što je samo 45,3% od nivoa pre pandemije zabilježenog u septembru 2019.
Poređenja radi, broj putnika na evropskim letovima se već vratio na 80,2% u poređenju sa prepandemijskim nivoa pandemije, navodi ADV. Istovremeno, domaće karte bile su oko 25 odsto skuplje u avgustu nego tri godine ranije, prema nemačkom Saveznom zavodu za statistiku. Domaće letove Lufthanze uglavnom obavlja sam avioprevoznik, kao i njegova podružnica Eurovings, dok su se strani konkurenti poput niskotarifnih avio-kompanija Easijet i Rianair uglavnom povukli sa tržišta.
Poređenja radi, broj putnika na evropskim letovima se već vratio na 80,2% u poređenju sa nivoima pre pandemije, prema ADV. Istovremeno, domaće karte bile su oko 25 odsto skuplje u avgustu nego tri godine ranije, prema nemačkom Saveznom zavodu za statistiku. Domaće letove Lufthanze uglavnom obavlja sam avioprevoznik, kao i njegova podružnica Eurovings, dok su se strani konkurenti poput niskotarifnih avio-kompanija Easijet i Rianair uglavnom povukli sa tržišta.
Poređenja radi, broj putnika na evropskim letovima se već vratio na 80,2% u poređenju sa nivoima pre pandemije, prema ADV. Istovremeno, domaće karte bile su oko 25 odsto skuplje u avgustu nego tri godine ranije, prema nemačkom Saveznom zavodu za statistiku. Domaće letove Lufthanze uglavnom obavlja sam avioprevoznik, kao i njegova podružnica Eurovings, dok su se strani konkurenti poput niskotarifnih avio-kompanija Easijet i Rianair uglavnom povukli sa tržišta.