Potreba za održivim transportom ljudi i robe železnicom brzo raste, posebno u kontekstu definisanih klimatskih ciljeva. Knorr-Bremse razvija i proizvodi inovativna, individualna sistemska rešenja za železnička vozila, čime pomaže da se poveća atraktivnost železničkog saobraćaja širom sveta.
Knorr-Bremse već dugi niz godina pouzdano opslužuje tržište kompaktnom CFCB teretnom vagonskom kočnicom, koja se može prilagoditi odgovarajućoj vrsti teretnog automobila. “Nedavno smo dobili narudžbe proizvođača vozila samo u Hrvatskoj i Srbiji za oko 3.000 kočione opreme za teretne automobile”, kaže Manfred Reisner, generalni direktor Knorr-Bremse GmbH u Mödlingu, zadovoljan ovim uspjesima u prodajnom regionu.
Digitalizacija i automatizacija takođe postaju sve važniji u transportu tereta. Digitalni teretni voz ima za cilj da pomogne železnici da dobiju konkurentsku prednost u odnosu na teretni prevoz drumom.
Na sajmu InnoTrans 2022, Knorr-Bremse grupa predstavila je digitalnu automatsku spojnicu (DAC) za teretni transport. Kao ključna komponenta Knorr-Bremse digitalnog teretnog voza, DAK, centralna puferska spojnica, automatizuje prethodno manuelni proces spajanja. Pored toga, njegov inovativni električni interfejs omogućava automatizaciju i digitalizaciju celokupnog železničkog teretnog transporta.