Prvo mjesto je uglavnom zbog vrhunskih ocjena u kategorijama tačnosti industrije (1. mjesto) i sljedivosti teretnih pošiljki (3. mjesto). Postoji prostor za poboljšanje, posebno u oblastima carinjenja (14.) i infrastrukture (16.).
Predsednik Aleksandar Friesz objašnjava: “Ovaj uspeh dokazuje izvrsnost austrijskog logističkog sektora i potvrđuje njegov značaj kao šeste najvažnije industrije u našoj privredi. Istovremeno, to je poziv na buđenje političarima da održivo osiguraju buduće okvirne uslove.”
Indeks
logističkih performansiNa vrhu trenutne rang liste, Singapur je zamenio Nemačku, koja je sada na trećem mestu iza Finske, zajedno sa Danskom, Holandijom i Švajcarskom. U Indeksu logističkih performansi (LPI), Svetska banka procenjuje lokacije prema šest indikatora na skali od 1 do 5:
Efikasnost carinjenja i graničnog čišćenja
Kvalitet trgovinske i saobraćajne infrastrukture
Kvalitet i troškovi rukovanja međunarodnim transportom
Kompetentnost i kvalitet logističkih usluga
5. načini praćenja i praćenja pošiljkirobe
6. pridržavanje planiranog ili očekivanog roka isporuke
Za Olivera Vagnera, generalnog direktora Nemačke špedicije i logističke asocijacije, rezultat je potvrda da industrija dosledno nastavlja putem kojim je krenula i istovremeno dalji pokazatelj političarima da se konačno pozabave otvorenim gradilištima: “Ova međunarodna vrhunska pozicija dokazuje da mnoge kompanije i 250.000 zaposlenih u našoj industriji rade prvoklasan posao zaraditi. Kao što smo to činili godinama, zato još jednom pozivamo političare da modernizuju carinski sistem prema evropskim standardima i da omoguće logistički prostor potreban za stvaranje vrednosti.”
PozivanjeSvetske banke na ulogu regulatornih podsticaja za ekološki održivu logistiku takođe se mora shvatiti ozbiljno, jer postoji rastuća potražnja za manje ugljenično intenzivnim prevoznim sredstvima i energetski efikasnijim skladištenjem. Friesz: “Još jednom pozivamo političare da ozbiljno i ravnopravno u predstojećoj dekarbonizaciji logističkog sektora, za koji se pokazalo da je posebno moderan i inovativan u Austriji. Najveći izazov u narednim godinama i decenijama biće smanjenje emisija u drumskom teretnom saobraćaju, što će i u budućnosti činiti lavovski udeo u teretnom saobraćaju.
https://www.eurotransport.de/