Holandska kompanija Dobbe Transport iz Roelofarendsveena odlučila je da pogon jednog od svojih kamiona pretvori u dizel-električni pogon. Vozilo sada radi bolje.
Sa flotom od oko 90 kamiona, Dobbe Transport obavlja transporte između Holandije i Francuske, kao i lokalne isporuke u obe zemlje.
Potražnja za transportom bez emisija raste. Stoga smo odlučili da testiramo da li nam se ovo isplati” – kaže Eric Dobbe, direktor logistike holandskom transportnom portalu truckstar.nl.
Naručili smo Ginafu da preradi 10 godina star Atego 4×2 od 16 tona koji je već imao preko pola miliona kilometara na satu. Mercedes je bio opremljen sistemom električnog pogona. Šasija, krevet i vrata prtljažnika su uvijek bili dobro održavani, tako da je vozilo i dalje u potpunosti operativno. To ga čini dvostruko održivim,” dodao je Dobbe.
Ugrađeni elektromotor ima vršnu snagu od 340 KS i stoga nudi – uz potrošnju od oko 0,77 kWh po kilometru – bolje performanse od prethodnog dizel motora. Nakon konverzije, Atego je opremljen baterijom od 200 kWh, što je dovoljno za domet veći od 200 kilometara. Garancija na baterije je pet godina (ili do 3.000 ciklusa punjenja, što god nastupi prije).
Jako mi se sviđa (rešenje – prim. urednika). Naravno, potrebna je dobra koordinacija između planiranja, vozača i tehnologije, ali je mnogo lakše voziti. Vrlo je tiho. U početku je malo čudno, ali brzo se naviknete. Napravit ćemo još nekoliko probnih vožnji, ali u principu ćemo svakako ulagati u više električnih kamiona“, nastavlja Dobbe.
Ginaf je specijalizovan za preradu kamiona DAF i Mercedes Benz. „Radi se o našoj 40. konverziji električnih vozila, iako je ovo prvi kamion koji je star više od 10 godina“, objašnjava Michelle Yang, Ginafov menadžer prodaje električnih kamiona.
https://trans.info/