VisionTrack, vodeći softver za AI video telematiku i povezane podatke o voznom parku, transformiše bezbednost komercijalnog voznog parka lansiranjem sofisticiranog rešenja za post-analizu zasnovanog na veštačkoj inteligenciji. NARA (Obaveštenje, analiza i procena rizika) će promeniti način na koji se procenjuje snimak kamera vozila i pomoći operaterima vozila da dramatično smanje smrtne slučajeve i povrede na putu.
„Naš NARA softver zasnovan na oblaku je pravi menjač igre u svetu video telematike jer će pomoći u uštedi vremena, troškova i, što je najvažnije živote, pružanjem proaktivne intervencije rizika i tačne validacije incidenata“, objašnjava Richard Kent, predsednik globalne prodaje u VisionTrack. „NARA proaktivno uklanja lažne pozitivne rezultate i prati ponašanje vozača, bez potrebe za ljudskim učešćem. Sa tradicionalnim video telematskim rešenjima, komercijalne flote mogu da dožive stotine pokrenutih dnevnih događaja, tako da će im to omogućiti da isporuče efikasniji rad, a da pritom ne ugroze bezbednost na putevima.”
NARA je nezavisna od uređaja, tako da se može integrisati sa postojećom tehnologijom povezanih kamera – bilo da se radi o VisionTrack-u ili hardveru treće strane – i dodaje još jedan moćan sloj analize kamerama vozila sa veštačkom inteligencijom, instaliranim sa AI tehnologijom zasnovanom na ivici, koja je često ograničena kapacitetom obrade uređaja.
NARA predstavlja ogroman korak napred za video telematiku jer koristi revolucionarne modele kompjuterskog vida sa fuzijom senzora za procenu snimaka događaja u vožnji, bliskih promašaja i sudara. Ovo osigurava da je proces pregleda upravljiv i blagovremen, uz eliminisanje ljudske dostupnosti ili greške, tako da operateri vozila mogu na najbolji način da iskoriste uvid video telematike kako bi bolje zaštitili učesnike u saobraćaju i pomogli u sprečavanju sudara.
Tokom faze testiranja, otkriveno je da logistička flota od 1.100 ljudi generiše u proseku 2.000 prioritetnih video snimaka nedeljno, što bi nekome obično trebalo više od 8 sati da ih pregleda. NARA je smanjila vreme potrebno za pregled događaja koji zahtevaju validaciju ljudi na samo nekoliko minuta dnevno. Kao rezultat toga, kompanija sada cilja na efikasnije upravljanje rizicima, istovremeno podržavajući njihovu strategiju bezbednosti na putevima.
Napredno prepoznavanje objekata koristi algoritme dubokog učenja da automatski identifikuje različite tipove vozila, biciklista i pešaka. Sa neverovatno visokim nivoima preciznosti, moći će da razlikuje sudare, bliske promašaje i lažne pozitivne rezultate koji mogu biti generisani oštrom vožnjom, rupama ili velikim brzinama. Softver će takođe uključiti ocenu bezbednosti putnika koja koristi niz parametara da izračuna procenat verovatnoće povrede i odmah identifikuje da li je vozaču potrebna pomoć.
„Kao pravi zagovornik bezbednosti na putevima, pošto smo već obećali našu podršku globalnoj inicijativi Vision Zero, strastveni smo u tome da pomognemo industriji da postigne svoj cilj eliminisanja svih saobraćajnih nezgoda. Naša vizija je da stvorimo svet u kojem su svi korisnici puteva zaštićeni od povreda, tako da prihvatamo najnovija dostignuća u mašinskom učenju i kompjuterskom vidu kako bismo dodatno unapredili našu vodeću IoT platformu, Autonomise.ai i AI video telematska rešenja “, zaključuje Kent.
VisionTrack je vodeći globalni dobavljač AI video telematike i podataka povezanih vozila. Jedinstveni pristup kompanije pomaže u rešavanju nekih od najsloženijih izazova sa kojima se suočavaju sektori voznog parka, drumskog transporta i osiguranja, pružajući operativni uvid, poslovnu inteligenciju i obogaćene podatke o vozilima koji su potrebni za donošenje strateških odluka o mobilnosti.
VisionTrack-ova AI video telematika je podržana njegovom višestruko nagrađivanom IoT platformom, Autonomise.ai. Ovaj softver zasnovan na oblaku, u kombinaciji sa širokim spektrom rešenja za inteligentne kamere, transformiše način na koji operacije vozila pristupaju bezbednosti na putevima, upravljanju zahtevima, dužnosti brige, usklađenosti voznog parka i operativnom riziku.
Izvor: https://www.logisticsbusiness.com/