Digitalno rezervisano
Na praktičnom sastanku Truck2Traina u Hamburgu, kamion Kroop pokupio je kontejner u luci Hamburg i prevezao ga na kratku udaljenost. Točnije, do polazne točke teretnog vlaka na terminalu Duss Hamburg-Billwerder. Odatle je kontejner krenuo ka Nirnbergu. Alexander Kähler, šef lokalnog transporta i kontejnerskog transporta u Kroopu, objašnjava: “Digitalno smo rezervisali transport. Za nas je kombinovani transport zanimljiva alternativa čistom prevozu kamiona jer je ekološki prihvatljiviji i štedi nam dobrih 20 odsto troškova u ovom konkretnom slučaju.”
Podsticaj za prevoznike
Dirk Flege, generalni direktor Pro-Rail Alliance, uvjeren je: “Većina malih i srednjih transportnih kompanija još nije isprobala kombinirani transport.” Po njegovom mišljenju, to je uglavnom zbog činjenice da još nije usidren u opštoj svesti industrije o mogućnostima koje CT ima da ponudi. Takođe: “Rezervacija višejedinične transportne rute ranije je bila prilično dugotrajna. Činjenica da se takav transportni lanac može digitalno rezervisati podsticaj je svim kompanijama za drumski saobraćaj da jednostavno isprobaju kombinaciju vozova i kamiona i na taj način daju doprinos zaštiti klime.”
Bolja saradnja
Izvršni direktor BGL-a Dirk Engelhardt dodao je: “U vremenima nestašice vozača i klimatskih promjena, nadamo se da će projekt Truck2Train konačno poboljšati suživot cestovnog i željezničkog u teretnom transportu. Digitalni portali za rezervacije mogu postati budućnost u CT-u i na taj način promovisati pravo dovetailing načina transporta.”
Ušteda vremena i napora
Dve platforme za digitalne rezervacije koje su korišćene uoči prakse su Rail-Flow’s Intermodal Capacity Broker (ICB) i Modility. Obe platforme posreduju u intermodalnom transportu na nacionalnom i međunarodnom nivou. To znači da možete rezervisati prevoz kamiona do voza u isto vreme. Kao i poslednja milja na mestu dolaska do primaoca. Ovo štedi vreme i trud transportnih kompanija kada žele da koriste CT. Pored toga, obe platforme treba da pomognu da se različite ponude predstave transparentno.
Učesnici su na praktičnom sastanku na licu mesta izvukli pozitivan zaključak: Učesnici su se složili da će kombinovani teretni prevoz kamionom i železnicom u budućnosti postati mnogo atraktivniji. Iznad svega, jer se transporti u CT-u sada mogu digitalno rezervisati u svim kompanijama. To olakšava malim i srednjim preduzećima, koja su se do sada oslanjala isključivo na kamione, da uđu u znatno ekološki prihvatljiviji intermodalni transport.
Izvor: https://www.eurotransport.de/