U 2023. godini znakovi ukazuju na stagnaciju u teretnom saobraćaju, a 2024. ponovo na rast. U kojoj oblasti se posebno dobro radi? Podaci iz nove srednjoročne prognoze Federalnog ministarstva saobraćaja.
Ovoj zemlji su potrebne pozitivne vesti. Međutim, ako se usudite gledati unaprijed u 2023. godinu, teško je dostaviti dobre vijesti – barem kada se gleda razvoj teretnog transporta. Još vrednije je dug dah i perspektiva 2024. godine. Tada se može očekivati da će i obim transporta i performanse transporta na načinima kopnenog transporta ponovo porasti i čak se približiti nivou prije krize izazvane korona virusom – pravi zraci nade za industriju. To pokazuje čitanje trenutne srednjoročne prognoze za teretni i putnički saobraćaj u ime Federalnog ministarstva saobraćaja (BMDV).
Trebalo je nekoliko godina da se teretni transport vrati na svoj put rasta i vrati na nivo iz 2019. godine. U pogledu transportnih performansi – proizvod volumena i udaljenosti – cestovni, željeznički i kombinirani transport (CT) već je premašio predkrizne vrijednosti u 2021. godini. Što se tiče obima saobraćaja, s druge strane, oporavak će trajati mnogo duže: drumski i železnički saobraćaj neće se značajno približiti vrednostima iz 2019. godine do 2024. godine, već će ostati ispod njih. Samo rastuća lokomotiva KV uspela je da premaši tonažu iz 2019. godine.https://www.eurotransport.de/