Služba Kaldenkirhen-Rostock već je počela sa prvim kružnim tokom. Prema CargoBeamer-u, pogodan je za transport kranable i ne-cranable poluprikolica, P400s, kontejnera za reefere, silosa i standardnih kontejnera. Ono što je ključno za uslugu je Rostokova pozicija i mogućnosti koje nudi u smislu daljih veza. Kao rezultat toga, CargoBeamer želi da koristi Rostok kao kapiju za poluprikolice prema Skandinaviji i Litvaniji trajektnim uslugama. Povrh svega, može postati ulazna tačka za teret koji potiče sa ovih destinacija, koje CargoBeamer zatim može da pošalje čak u Perpinjan u južnoj Francuskoj preko svoje mreže.
Još toga dolazi
CargoBeamer je pretrpeo dosta promjena proteklih mjeseci. Na primjer, njen menadžment tim je osvežen dok je takođe zabeležio značajnu povišicu kapitala, a sve to kako bi kompaniji predao novu generaciju sa svježim idejama. Čini se da se promene uklapaju u kompaniju, koja sada želi još više da proširi svoju mrežu. Na primer, pre nekoliko nedelja pokrenula je novu, takođe domaću, uslugu za prikolice koje se ne mogu krezati između terminala u Kaleu i luke Marsej u Francuskoj.
Čini se da se ista ideja odnosi i na uslugu Kaldenkirhen-Rostok, koja je domaća, ali prilagođena načinu koji će doneti tokove sa različitih tržišta osim Njemačke. Vjerovatno ovo nije kraj novim uslugama pošto kompanija kaže da ima još toga da se uradi. “Dodatak Kaldenkirhen – Rostok je prvi korak u našim planovima za proširenje Mreže CargoBeamera brojnim novim linijama do kraja 2023. godine”, istakao je Boris Timm, direktor kompanije.