Za sada neće biti povećanja maksimalne težine za kamione u Njemačkoj. Zahtjev grupe CDU/CSU za opšte povećanje na 44 tone odbijen je od strane Njemačke vlade uz obrazloženje da bi to dovelo do značajne dodatne štete na putnoj infrastrukturi i strukturama mostova. Ovo je izvjestio TLN.
Diskusija o povećanju maksimalne težine u drumskom transportu, u Njemačkoj je izuzetno osjetljiva i to već godinama. Organizacije transporta i špediteri željeli bi da se ograničenje težine nacionalnog transporta, kao i u mnogim drugim zemljama, podigne sa sadašnjih 40 tona na 44 tone. Ista vrijednost kao i za intermodalni transport. Nemačka vlada to uvijek zaustavlja zbog lošeg stanja mnogih mostova i straha od veće štete na putevima. Takođe postoji veliki otpor povećanju u odnosu na željeznički lobi.
Poruka iz Njemačke ne sluti na dobro za predstojeću reviziju Transportne direktive EU 96/53/EC. Na osnovu toga, maksimalna težina od 40 tona odnosi se na prekogranični transport u EU. Za nacionalni transport, zemlje bi mogle da dozvole veću težinu. Koju Njemačka ne želi. Sa pogledom na dalje povećanje transporta, povećanje efikasnosti i manjak vozača, postoji želja da se sadašnje ograničenje od 40 tona sa direktive poveća na 44 tone. TLN je, kao i mnoge druge organizacije, veliki su zagovornici ovoga. S obzirom da je Njemačka novo odbijanje povećanja na 44 tone za nacionalni transport, pokušaj veće težine međunarodnog transporta (što bi Njemačka tada trebalo da dozvoli) djeluje malo vjerovatno. (izvori www.ttm.nl)