BOSNA I HERCEGOVINA – TUZLA:
Wizz Air povećava broj letova iz Tuzle u IV. mjesecu (ljetni red letenja od 26.3.) u usporedbi sa prošlim IV. mjesecom:
- obnavljaju se letovi za Billund i to sa 2 tjedna leta
- ove zime su se obnovili letovi za Friedrichshafen i to sa 2 tjedna leta
- ove zima su se obnovili letovi za Eindhoven i to sa 2 tjedna leta
- Beč sa 2 na 3 tjedna leta
- Basel sa 3 na 4 tjedna leta
- Berlin sa 2 na 3 tjedna leta
- Dortmund sa 3 na 5 tjednih letova
- Frankfurt Hahn sa 2 na 3 tjedna leta
- Memmingen sa 3 na 5 tjednih letova
- Stockholm Skavsta sa 1 na 3 tjedna leta
Isti broj letova imat će Cologne (2), Karlsruhe (2), Nuremberg (2), Gothenburg (2), Malmo (3). Prošlog IV. mjeseca Wizz Air je u Tuzli imao 27 tjednih letova, no ovog IV. mjeseca će imati 43 tjednih letova, 16 više nego prošle godine. Konačno je od ove zime prekinuta stagnacija
SARAJEVO:
Direktor Aerodroma Sarajevo Alan Bajić nam je potvrdio da ima zainteresiranu kompaniju koja bi bazirala aviona u Sarajevu. Postoji još interesa, no jedna kompanija se formalno javila na objavljen natječaj. Direktor Bajić nije htio reći o kojoj se kompaniji radi. Bajić je naglasio da sada pregovaraju sa zainteresiranom kompanijom, a po dovršetku pregovora će objaviti i rezultate istog.
Kao što znamo Wizz Air je krajem X. mjeseca ukinuo bazu u Sarajevu i od tada aerodrom pokušava pronaći novu kompaniju kako bi namjestio gubitak, radi čega su proveli i natječaj sa ozbiljnim sustavom motivacija i subvencija za kompaniju koja bi bazirala avion u Sarajevo. Usprkos povlačenja Wizz Aira, Sarajevo je i dalje imalo više od 100% putnika u XI. mjesecu u usporedbi sa istim mjesecom 2019.
Direktor Bajić nema lak posao. Wizz Air je otišao i mala je vjerojatnoća da će se vratiti iako je povratak Wizz Aira najveća šansa za Sarajevo u ovom momentu od svih kompanija. Naime, Ryanair ne otvara baze izvan Europske Unije i Velike Britanije (uz izuzetak Maroka) pa je nevjerojatno da bi baš Sarajevo bila prva baza izvan Europske Unije. Eurowings je u istinski lošem stanju i vrlo se slabo širi, a smanjuje frekvencije i zatvara linije. Norwegian ne otvara baze izvan Skandinavije, kao ni Transavia izvan Nizozemske i Francuske, Vueling se drži Italije, Francuske i Španjolske, dok easyJet nema baza u regiji, pa čak ni u Splitu i Dubrovniku koji imaju i 15 linija ljeti. Ostale kompanije nisu realne za otvaranje baza.