“Željeznice imaju problema i moraju se poboljšati”, rekao je Werner Gatzer. “Infrastruktura je prestara, prepuna i previše osjetljiva na poremećaje.” On smatra da je “najmanje” 150 milijardi eura potrebno za ulaganja u narednih deset godina.
Njemačka se posljednjih godina bori sa stalnim kašnjenjima na željeznici. DB je dugo pozivao njemačku vladu da napravi ogromna ulaganja u široku željezničku mrežu zemlje. Prošle sedmice je objavljeno da je željeznički operater imao najgore brojke tačnosti u decenijama sa svojim vozovima na duge relacije u 2024. godini.
Sa mrežom od oko 34.000 kilometara, Deutsche Bahn ima najveću željezničku mrežu u Evropi.
Početkom prošle godine, njemački ministar prometa Volker Wissing predložio je fond, u kojem bi učestvovali i privatni investitori, za finansiranje infrastrukture u zemlji. Ali konkretni detalji ovoga još nisu razrađeni. Industrijska udruženja iz njemačke industrije također su podržali ideju o fondu. S obzirom na dalekosežne probleme sa njemačkom željeznicom, oni također misle da je potrebno dugoročno finansijsko rješenje.
https://www.transport-online.nl/71