U fiskalnoj 2024. godini, ZF Friedrichshafen AG je ostvario prodaju od 41,4 milijarde evra, što predstavlja pad od 11% u odnosu na prethodnu godinu. Ovaj pad je delimično rezultat dezinvestiranja linije za montažu osovina, što je smanjilo prodaju za 2,6 milijardi evra. Organski pad prodaje iznosio je oko 3%. Prilagođena operativna dobit (EBIT) pala je na 1,5 milijardi evra, sa maržom od 3,6%. Visoki troškovi restrukturiranja od oko 600 miliona evra doprineli su neto gubitku od 1,02 milijarde evra, povećavajući neto dug na 10,5 milijardi evra.
Kao odgovor na ove izazove, ZF je pokrenuo strateški akcioni plan sa ciljem smanjenja duga i transformacije u agilnijeg i profitabilnijeg tehnološkog lidera. Kompanija se fokusira na ključne oblasti kao što su šasija, komercijalna vozila i industrijska tehnologija, dok u oblastima e-mobilnosti, elektronike i sistema pomoći vozaču teži partnerstvima kako bi ojačala ove segmente za budućnost.
U okviru ovih napora, ZF je formirao zajednička ulaganja, uključujući ZF Foxconn Chassis Modules GmbH za sisteme šasije i Qorix, nezavisnu softversku kompaniju u partnerstvu sa KPIT Technologies, fokusiranu na razvoj middleware softvera za složene automobilske sisteme. The BRAKE Report+3Mobility Outlook+3Sustainable Bus+3
Kompanija je takođe smanjila broj zaposlenih za oko 4.000 u Nemačkoj kroz delimična penzionisanja i smanjenje radnih sati, prilagođavajući se slabijoj potražnji na tržištu. Ukupan broj zaposlenih na globalnom nivou smanjen je za 4% na 161.631.
Za 2025. godinu, ZF predviđa prodaju iznad 40 milijardi evra, uz prilagođenu EBIT maržu između 3% i 4%, uzimajući u obzir nastavak ekonomskih izazova i neizvesnosti na tržištu.