ŽELJEZNIČKI TRANSPORT: PROGNOZE U 2025 GODINI!

Prognoze za železnički transport u Evropskoj uniji i na Zapadnom Balkanu za 2025. godinu ukazuju na značajan rast i razvoj, podstaknut ulaganjima u infrastrukturu i modernizaciju železničkih mreža. Evropska unija: Ulaganja u infrastrukturu: Evropska unija je obezbedila sedam milijardi evra za 134 transportna projekta širom Evrope, pri čemu je oko 80% sredstava namenjeno železničkim projektima.…

Više

ŽRS: ODRŽIVI MODEL ŽELJEZNIČKOG INTERMODALNOG SAOBRAĆAJA!

Akcioni plan za intermodalni transport obuhvata niz mjera i aktivnosti koje imaju za cilj razvoj održivom modela intermodalnog saobraćaja. Na osnovu obrade prikupljenih podataka, vodeći se pokazateljima i indikatorima, težinskim koeficijentima, odnosno nosiocima razvoja intermodalnog saobraćaja, primjenom delfi modela i višekriterijumskog odlučivanja, akcioni plan za ODRŽIVI MODEL ŽELjEZNIČKOG INTERMODALNOG SAOBRAĆAJA sadrži  sljedeće akcije i aktovnosti:…

Više

INTERMODALNI TRANSPORT U FRANCUSKOJ OČEKUJE RAST U 2025 GODINI!

Nakon istorijskog pada obima u 2023., ova godina je pokazala otpornost francuskog intermodalnog teretnog transporta sa ponovnim rastom saobraćaja. Do jeseni, sektor je bio u poziciji da se vrati na nivo iz 2022. godine, barem u segmentu puteva i železnice, prema industrijskom telu GNTC. „Ova snažna potražnja, vođena suštinskom efikasnošću kombinovanog transporta i njegovim ekološkim…

Više

Interevropska intermodalna veza između Kopra i Beograda

Intereuropa predstavlja novu redovnu željezničku vezu koja povezuje strateški važnu luku Kopar sa terminalom Nelt Dobanovci u Beogradu. Ovo napredno intermodalno rješenje kombinira brzinu, pouzdanost i odgovornost prema okolišu, što će omogućiti kompanijama u regiji da pruže efikasnija i isplativija logistička rješenja. Intermodalni transport, Luka Kopar | Foto: Luka Koper   Uvođenjem ove nove željezničke…

Više

SR NJEMAČKA: Budućnost željezničkog teretnog transporta osigurana Federalno finansiranje ostaje na snazi

Evropska komisija je odobrila nastavak federalnog programa „Budućnost željezničkog teretnog transporta“. Kritika projekta i reakcija Deutsche Bahna, koji se drži strategije. U Briselu, Evropska komisija je odobrila nastavak federalnog programa „Budućnost željezničkog teretnog saobraćaja“. To znači da izmijenjena smjernica za Federalni program budućnosti željezničkog teretnog transporta za promociju inovacija (Z-SGV) može stupiti na snagu 1.…

Više

Nova rješenja za razmjenu podataka, signalizaciju i kontrolne sisteme

Siemens Mobility će predstaviti Signaling X i željezničke usluge sljedeće generacije na sajmu InnoTrans 2024.   Digitalizacija je ključni pokretač u smanjenju emisija i pružanju kapaciteta za zadovoljavanje očekivanog udvostručenja broja putnika do 2050. godine. 100% dostupnost sistema, maksimalno korištenje postojeće infrastrukture i softverska rješenja za besprijekoran saobraćaj od vrata do vrata mogu učiniti željeznicu…

Više

Nema sredstava za željeznicu Italija će koristiti sredstva ETS kredita za ugljenik da podstakne intermodalnost pomorskih puteva

Italija će koristiti sredstva ETS kredita za ugljenik da podstakne intermodalnost pomorskih puteva Objavljeno 30.09.2024 u 12:29 Slika: Flickr. © Mattia Deambrogio Jedna od glavnih tema u vezi sa transportom tereta u Italiji bila je raspodela sredstava koja dolaze iz sistema za trgovinu emisijama. Uprkos molbama industrije železničkog teretnog prometa, italijansko ministarstvo saobraćaja je sada…

Više

Utovar prikolice iz Helroma – kombinovani prevoz je jednostavan!

Oko pet mjeseci, blok voz Helrom za Audi vozi kružnom rutom od Regensburga do Lebenija (Mađarska) i nazad. Kako utovar i istovar funkcioniše sa patentiranom tehnologijom železničke kompanije. Svakog jutra od utorka do subote između 6 i 6.30 časova na decentralizovanom terminalu u Bajernhafenu Regensburg: Četiri terminalna traktora iz Terberga su spremna. Vozači čekaju dolazak…

Više

EVROPSKA KOMISIJA: „EU će zabraniti finansijsku podršku Deutsche Bahn-u za DB Cargo“

Evropska komisija će zabraniti subvencije Deutsche Bahn-a (DB) za svoju podružnicu za teretni promet DB Cargo. Gubici teretnog operatera su ogromni, a EU smatra finansijsku podršku državnom operateru koji pravi gubitke kao poremećaj tržišta. Od sledeće godine DB Cargo će morati da se zadovoljava sopstvenim finansijskim sredstvima. Više ne može da računa na podršku matične…

Više