Vulkanizer Adnan Maslo o Triangle gumama
TRIANGLE PRUŽA NAJBOLJI ODNOS CIJENE I KVALITETA
Vlasnik vulkanizerske radnje “OD Maslo” Sarajlija Adnan Maslo, zanimljiv je po mnogo čemu. Dvadeset godina života na točkovima, kao vozač šlepera, zamijenio je radnjom koju je otvorio prije sedam godina. Iskustvo koje je stekao na terenu vozeći kamion nikada nije zaboravio i to mu pomaže u svakodnevnom radu da prepozna potrebe i pomogne u rješavanju problema.
Prisjetićemo se stare narodne poslovice: “Čizma glavu čuva, a šubara je krasi”. Slično bi se moglo reći i za gume na kamionu. “Gume su važna, ako ne i najvažnija stvar na kamionu – posebno prednje gume”, ističe Maslo naglašavajući da mu dolazi mnogo vozača, samostalnih ili iz firmi koje se bave prevozom i svi oni bi htjeli da nađu gumu, a da je sigurna, da se dobro ponaša na putu i da omogući solidan broj pređenih kilometara. “Prije nekoliko godina kada sam počeo da radim sa firmom Pring i Triangle gumama, ljudi su bili malo nepovjerljivi zato što je riječ o kineskoj gumi. Ja sam već imao priliku da se uvjerim u ono šta Triangle nudi, kao i činjenicu da danas vodeći svjetski brendovi otvaraju proizvodne pogone u Kini, tako da taj neki utisak koji naš narod gaji prema proizvodima iz Kine u ovom slučaju nije opravdan”, kaže vuklanizer koji je montirao na hiljade Triangle guma.
“Kvalitet se najbolje vidi na drumu. Kod Triangla je najbolji odnos cijene i kvaliteta, tako da to danas mnogo vozača kamiona i zna. Naime, monitaro sam mnogo Triangle guma, uglavnom su to pogonski setovi tako da mjerimo potrošnju i ono što je sigurno jeste da ćete sa Trianglom preći 100 000 bez ikakvih problema”, kaže Maslo i naglašava da je održavanje gume jednako važno kao i odabir one gume koja će najbolje odgovoriti potrebama.
“Ovako iz radnje vam mogu reći da se najviše griješi u nedovoljnom pritisku gume. Znate, guma se ne napuše kako treba, pa još kada je kamion pod teretom – onda imamo problem. Takva guma se i do 30% brže troši od one koja je propisno održavana. I to su zaista česte greške koje, nažalost, prave vulkanizeri zato što nemaju odgovarajuću opremu kojom bi se mogla propisno naduvati kamionska guma”, naglašava Maslo. “U situaciji kada guma nije dobro napuhana, onda se lomi, savija prema unutra i haba, tako da ćete je morati zamijeniti mnogo prije nego što bi trebalo”, tvrdi Maslo.
Osim neadekvatnog održavanja, mnogo se griješi i u odabiru odgovarajuće gume. “Zato je uvijek na raspolaganju Pringov predstavnik koji kroz razgovor i posjetu firmi bilježi potrebe, uslove u kojima kamion radi I predlaže najbolju opciju. Do sada, evo koliko radimo svih ovih godina, imali smo reklamaciju na jednu seriju guma koje više nisu u ponudi”, kaže vulkanizer Maslo.
Triangle nudi najbolje zimske gume na tržištu
Triangle ima nekoliko modela zimskih guma kojima je ovaj sarajevski vulkanizer posebno zadovoljan. “Čini mi se, a prema iskustvu sa terena, da se Triangle najbolje ponaša na snijegu. Na ledu, naravno, nema te guma koja će biti dobra ali, kada je u pitanju snijeg mislim da im nema ravne gume ni među duplo skupljim brendovima”, ističe Maslo.
Narezivanje guma – pruža još bar 15 000 kilometara
“Znate već, teška su vremena i jako je teško opstati i pošteno raditi”, kaže Maslo i objašnjava da često ima zahtjeve za narezivanjem guma. “Kada je riječ o dobrim, kvalitetnim gumama one mogu da se narežu i to omogućava dodatne pređene kilometre. Kada se guma potroši na nekih 3.5 – 4 mm, što je donja granica, onda je možemo narezati na nekih 7-8 mm što često radimo sa Triangle gumama. Rezultati su odlični, tako da guma bez ikakvih problema, može da pređe još 15.000 -20.000 kilometara”, kaže majstor.
Adnan Maslo je i jedan od rijetkih koji se odaziva na pozive za pomoć. Nedavno je, vidjevši objavu na stranici teretnjaci.ba reagovao i pomogao vozaču iz Turske kome je trebao vulkanizer na putu.