Više od ChatGPT-a: trans aktuell simpozij o umjetnoj inteligenciji u logistici – od raspoređivanja do predviđanja do upravljanja nekretninama. Stručnjaci izvještavaju o prednostima, poteškoćama i zahtjevima.
Umjetna inteligencija (AI) ne može učiniti sve. Ali tehnologija već može učiniti mnoge procese efikasnijim i doprinijeti smanjenju troškova – i to se stalno poboljšava. O tome šta srednje kompanije već danas implementiraju u logistiku bit će izviješteno na trans aktuell simpoziju 19. marta u Udruženju cestovnog transporta (SVG) Süd u Stuttgartu. Naslov: Budućnost logistike: Efikasniji kroz AI.
Integracija AI tehnologija u logistiku omogućava automatizaciju i optimizaciju, na primjer u obradi narudžbi, precizniju prognozu potražnje, na primjer u pogledu osoblja ili kapaciteta vozila, što minimizira prekomjerne zalihe i uska grla i poboljšava likvidnost. Osim toga, upotreba umjetne inteligencije u održavanju mašina i vozila može smanjiti vrijeme zastoja, što dodatno smanjuje operativne troškove. Na transaktuell simpoziju, stručnjaci i praktičari će izvijestiti o koracima potrebnim da bi se iskoristile prednosti AI, koje prepreke treba prevazići i kako izgleda implementacija u operativnoj praksi.
Predviđanje pokretano umjetnom inteligencijom povećava konkurentnost
Jer to se ne može poreći: AI sada djeluje kao pokretač inovacija u logistici. Kako AI revolucionira lance snabdijevanja izvijestit će na događaju Daniel Nill, perspektivni profesor na Heilbronn University of Applied Sciences. Prezentacija će rasvijetliti kako kompanije mogu povećati svoju konkurentnost korištenjem predviđanja podržanog umjetnom inteligencijom, automatiziranih procesa donošenja odluka i inteligentnih transportnih i skladišnih rješenja. Koristeći praktične primjere i trenutni razvoj, pokazat će se koji potencijal AI nudi u optimizaciji planiranja ruta, upravljanja zalihama i upravljanja rizicima.
Izvještaj sa terena: Faktori uspjeha za AI projekte
Faktori uspjeha za AI projekte istaknuti su u praktičnom izvještaju Johanne Farnhammer, šefice AI Transfer Plus u Münchenskom pružatelju usluga primijenjene umjetne inteligencije. Ona govori o preduvjetima za uspješan AI projekt, ali i o zamkama i izazovima s kojima se kompanije susreću tokom implementacije. Također klasificira posljedice EU AI Act za kompanije.
A tu će biti i logistički razgovor sa praktičarima, uključujući Andreu Marongiu, generalnog direktora Baden-Württemberg Freight Forwarding and Logistics Association (VSL) i Güntera Grubera iz Fritz Group sa sjedištem u Heilbronnu, prije nego što će u popodnevnim satima uslijediti daljnje priče o najboljoj praksi.
SVG Süd, domaćin događaja u Kući za inovacije • Mobilnost • Logistika (im•Log) u Stuttgartu, također se može pohvaliti praktičnim iskustvom. Thomas Straßer, generalni direktor SVG Süd-a, i Antonius Gress iz kompanije Blockbrain sa sjedištem u Stuttgartu će izvijestiti, na primjer, o korištenju digitalnog blizanca u SVG-u i prednostima efikasnosti korištenja botova znanja.
Alessandro Cacciola, izvršni direktor Andreas Schmid grupe iz Gersthofena, izvještavat će o temi robotske automatizacije procesa (RPA) zajedno s Julianom Schmidbaurom, šefom odjela za procese i digitalnu izvrsnost. Oni pokazuju mogućnosti i prednosti za mala i srednja preduzeća i također pružaju praktičan primjer pristupa automatizaciji procesa, u kojem se AI također može koristiti.
I Marc Schmitt, novi šef pametnih rješenja u pružatelju logističkih usluga Loxxess iz Unterföhringa, također će biti tamo: Ako želite automatizirati procese pomoću AI, morate početi s pouzdanim procesima, kaže on. Naslov njegovog predavanja: „AI u logistici – potrebna joj je jasna strategija“.
Da li AI zamjenjuje dispečera?
Simpozij također obećava odgovor na pitanje „AI u raspoređivanju – Da li je dispečer umiruća vrsta?“: Dr. Leopold Kuttner, generalni direktor i suosnivač tehnološke kompanije Clover Optimization iz Dresdena, predstavit će rješenje za potpuno automatizirano planiranje rute.
e-Detaljna pretraga za komercijalna vozila
Ono što ljudi ne mogu učiniti tako brzo u usporedbi s algoritmom je također detaljna pretraga. „Truckalytics“ je naziv zajedničkog razvoja Jana Plieningera, generalnog direktora BFS Business Fleet Services, i Tobiasa Hertfeldera, generalnog direktora Agora Scope. Sa njihovim rješenjem, precizna pretraga polovnih vozila je moguća širom Evrope, na primjer prema kriterijima kao što su marka, model, karoserija i konverzija ili cjenovni segment.
Špediteri mogu imati koristi od upotrebe umjetne inteligencije ne samo u procesima i pitanjima vozila, već i u upravljanju svojim nekretninama. Christin Ostertag, izvršni direktor AIRE Artificial Intelligence in Real Estate, demonstrirat će prednosti rješenja zasnovanog na umjetnoj inteligenciji, na primjer u planiranju stanica za punjenje, transformatorskih stanica ili PV sistema.
Više informacija i registracija možete pronaći ovdje.