Kao i svaka velika grupa kompanija, Wielton posluje na osnovu višegodišnjih strategija. Otuda i zvanični plan za period 2023-2027, koji je poljska grupa danas predstavila medijima.
Šta se može naći u ovoj publikaciji? Planovi za naredne četiri godine su izuzetno ambiciozni. Na primer, Wielton Grupa se nada da će udvostručiti prodaju, sa 23.45 na 7.13 poluprikolica godišnje. Očekuje se da će se i njegov udeo na evropskom tržištu povećati u sličnoj meri, sa manje od <> odsto na oko <> odsto. Drugim rečima, za četiri godine, svaka osma poluprikolica u Evropi bila bi Wielton proizvod.
Kako kompanija sa sedištem u Wieluń-u namerava da ostvari gore navedene rezultate? Ovde se planovi tiču uglavnom onih tržišta na kojima Wieltonovi brendovi trenutno nisu naročito popularni. Tačnije, očekuje se da će prodaja izvan Poljske, Francuske i Velike Britanije (trenutno tri najvažnija tržišta) porasti sa 36 na 48 odsto ukupnih grupnih isporuka u roku od četiri godine. Pored toga, kompanija računa na razvoj novih tehnologija, uključujući sopstveni telematski sistem i robotizaciju proizvodnih procesa.
Radi pojašnjenja, poljska Wielton grupa je u posljednjih osam godina apsorbirala sljedeće brendove: Viberti i Cardi (Italija), Fruehauf (Francuska), Langendorf (Njemačka), Lawrence David (Velika Britanija) i Guillen (Španija). Stoga se gore navedene pretpostavke odnose na sve ove marke zajedno.
https://40ton.net/co-osma-naczepa-w-eu