Start-up Rail-Flow iz Frankfurta/Main prikuplja milione. Cilj platforme je da pojednostavi saradnju u drumskim i železničkim vidovima transporta. Evo kako to ide.
Start-up Rail-Flow iz Frankfurta/Main želi da se teretni transport pokrene. Cilj teretne tehnološke kompanije je da pojednostavi ceo proces od puštanja u rad do upravljanja transportom do naplate u intermodalnom transportu. U tu svrhu, provajder platforme je sada prikupio nekoliko miliona evra. Rešenje se, između ostalog, može videti na sajmu transportne logistike 2023 (hala B5, štand 416) u Minhenu.
Osnivači željezničkog toka Dominik Fürste i Osman Akdemir žele donijeti više teretnog prijevoza od cestovnog do željezničkog i sam digitalizirati željeznički teretni promet. Ovo će biti omogućeno pomoću različitih modula u okviru Rail Flow platforme, koja digitalizuje i čini procese od pripreme citata do praćenja i naplate u realnom vremenu efikasnijim. Platforma na taj način pojednostavljuje rukovanje željezničkim teretom i multimodalnim transportom. Platforma za upravljanje kupovinom i tenderima biće pokrenuta 2020. godine kao tržište konvencionalnog železničkog teretnog transporta.
Rešenja za MSP u transportnoj industriji
Osnivači vide mnogo toga da urade ovde, što se sastaju sa modulima za železničku ponudu i upravljanje železničkim saobraćajem. Konkretno, interakcija između tržišnih rješenja i operativnih SaaS rješenja je inovativna snaga platforme. Zamenom telefona, faksa, programa Excel i e-pošte, Rail-Flow pouzdano pojednostavljuje, ubrzava i dokumentuje procese. Zahvaljujući takozvanom „Intermodalnom brokeru kapaciteta“, kapaciteti na teretnim vozovima mogu se lako ponuditi i rezervisati, navodi Rail-Flow. Zbog toga je ponuda interesantna i manjim transportnim kompanijama i špediterima i olakšava ulazak u kombinovani transport (CT).
Željeznički saobraćaj osvojio nove investitore
Rail-Flow, pronašao je nove investitore za širenje svog poslovanja u krugu finansiranja. U trenutnom krugu finansiranja, kompanija, koja je osnovana 2020. godine, prikupila je ukupno 3,6 miliona. Evro od postojećih investitora. Investitori uključuju fondove rizičnog kapitala Rethink Ventures i Futury Capital, Dr. Katrin Suder (investitor, viši savjetnik i član nadzornog odbora), Dr. Alexander Hedderich (bivši izvršni direktor DB Schenker Rail i predsjednik Željezničkog savjetodavnog odbora) i prof. Jürgen Ringbeck (serijski investitor i počasni profesor na Otto Beisheim School of Management).
https://www.railfreight.com/