Prema riječima Ramóna Valdivia, izvršnog potpredsjednika Astic-a: „Namjera da se umjetno stvori ‚zagarantovano tržište‘ za vozila sa nultom emisijom je, sa naše tačke gledišta, neshvatljiva u kapitalističkoj ekonomiji slobodnog tržišta kao što je ona koja bi trebala upravljati EU“. Još jedna od mjera koje predlaže ACEA i koja se prijevoznicima ne sviđa je da države žure s implementacijom novih modela cestarine na bazi CO2 u svim državama članicama.
To nije prvi sukob između prijevoznika i ACEA-e do sada ove godine; Prije samo dvije sedmice, prijevoznici su isključeni sa sastanka s proizvođačima vozila i predsjednicom Europske komisije, Ursulom Von der Leyen, kako bi se ojačala globalna konkurentnost automobilskog sektora. Međunarodna organizacija za cestovni transport (IRU) žalila se da nije bila prisutna na sastanku: „Konkurentan i zeleni evropski automobilski sektor treba mjere i na strani potražnje i ponude.“ Ukratko, prijevoznici vjeruju da ih nemaju ni Evropska unija ni proizvođači.
„Nedostatak konsultacija i koordinacije“
Astic, organizacija koja pripada IRU-u, vjeruje da prijedlozi ACEA-e Evropskoj uniji odražavaju nedostatak konsultacija i koordinacije: „Odsustvo efikasnog dijaloga sa operaterima voznih parkova moglo bi rezultirati mjerama koje, daleko od olakšavanja tranzicije, stvaraju otpor i negativne ekonomske posljedice, kao što je daljnje produženje životnog vijeka postojećih voznih vozila“. Ova međunarodna asocijacija poslodavaca u transportu poziva na potrebu za „holističkim pristupom, integriranim paketom politika koji se kreće od inovacija i tehnološkog razvoja do jačanja potražnje kroz poticaje i poboljšanja u infrastrukturi“. Astic priznaje da su prijedlozi ACEA-e zasnovani na stvarnom problemu: „presjeku između intervencionističkih regulatornih ambicija i tržišnih uslova“.
https://www.rutadeltransporte.com/notici