Direktor Aerodroma Banja Luka, Milan Račić, ima jednu „poštapalicu“ rečenicu koju baš svaki puta ponavlja: „Ljudi bi letjeli za 9,99, a onda očekuju čuda, vrhunski uređen aerodrom, velik broj zaposlenika koji rade za njih, vrhunsku uslugu. E pa to ne ide tako, ako je cijena 9,99 onda nema ni za koga, pa ni za Aerodrom, te se sve svodi na osnove“. I da, to je istina. Ljudi bi nivo usluge kao što je bio 1980-tih, hranu u avionu, velik razmak sjedala, vrhunsku uslugu, da nema redova na aerodromu, puno ljudi koji ih opslužuju. Za 9,99, manje nego je cijena autobusne karte od aerodroma do grada.(izvor: novosti iz regije – zamaaero)
Kada je MZL Zagreb dogovorila deal sa Ryanairom istinski joj je ovaj LCC trebao da popravi krvnu sliku. Croatia Airlines je bila potpuno troma, aerodrom je bilježio loše rezultate broja putnika. Konačno baziranje jednog LCC u Zagrebu kasni već 15 godina, Zagreb je imao daleko najmanje LCC letova od svih aerodroma.
MZL Zagreb je bila zadovoljna sa tri bazirana aviona Ryanaira. Stoga i nije nastavila pregovore sa Wizz Airom. Dva LCC bi joj bila previše. Tolika količina LCC bi značila uništavanje ostalih prijevoznika uz smanjenje prihoda po putniku.
I sve bi bilo u redu da je Ryanair bio korektan i da nije rezao letova u 6 od 12 mjeseci ove godine. No, eto, kako nije korektan, Zagreb bi iskreno trebao pokrenuti pregovore sa još jednim LCC (Wizz Air, easyJet, Eurowings ili Vueling) da bazira avion u Zagrebu.(izvor: novosti iz regije – zamaaero)
Air Serbia u ovom momentu leti 16 tjednih letova za Rusiju. Kompanija leti 10 tjednih letova za Moskvu (svakodnevno, te drugi let utorkom, srijedom i petkom), 3 leta za St.Petersburg (utorak, četvrtak i subota), te 3 tjedna leta za Soci (ponedjeljak, petak i nedjelja). Osim Srbije, Turske i Bjelorusije ni jedna druga europska država nema letova za Rusiju. (izvor: novosti iz regije – zamaaero)
UČINAK AERODROMA U BOSNI I HERCEGOVINI 07_2022_hr