Troosovinski Volvo FM Electric, u bojama holandskog građevinskog veletrgovca, jutros je prevozio drvene panele, zajedno sa viljuškarom. Kako je sam vozač rekao lokalnim medijima, guma je oštećena tokom vožnje i kamion je morao odmah da se pomeri u traku za hitne slučajeve. Muškarac je potom uspio izaći iz taksija, slikati gumu i poslati je u tvrtku, nakon čega se u stražnjem dijelu vozila pojavio požar. Brzo je prekrio karoseriju svojim opterećenjem, a zatim se počeo kretati prema prednjem dijelu vozila, gdje su montirane baterije i elektromotor (prijenos snage na zadnju osovinu preko mjenjača i regularne osovine).
Pregled požara i gašenja:
Uklanjanje olupine sa autoputa:
Vatrogasci koji su stigli na lice mesta brzo su se izborili sa požarom. Srećom, nije pronađeno ozbiljno pregrevanje baterije, tako da vozilo nije zahtevalo dugoročno hlađenje ćelija. Umjesto toga, kamion je mogao biti predat radnicima za pomoć na cesti, koji su ga već oko 12 sati u redovnom niskoutovarivaču već skinuli s autoputa. Osim toga, korišteno je i dodatno vozilo s posudom za kuku i HDS-om, koje je tijekom vatrogasne operacije preuzelo opterećenje drveta razbacanog po kolovozu. Vozač kamiona je bio neozlijeđen, uspio se na vrijeme odmaknuti od vozila.
Za sada nije poznato šta je izazvalo požar. Međutim, pošto je sve počelo oštećenom gumom, čini se vrlo verovatno da se točak jednostavno zaključao. Takođe sam uspeo da utvrdim da je vozilo u vlasništvu holandskog prevoznika, poznatog po veoma velikoj floti električnih kamiona. Ovaj solo je kupljen pre samo dva meseca i otišao je da radi zajedno sa dva blizanca. Osim toga, čak je i spomenuti viljuškar, Moffett E4 25.4 NX, iz popularnog koncerna Hiab, bio električan. Zbog toga je i ovo vozilo moralo biti opremljeno vučnim baterijama.
Slike izgorelog kamiona: