Kao dio WTU-a, CT vozovi se provjeravaju na njihovu tehničku ispravnost i nedostatke ručno, a ponekad i pod velikim fizičkim naporom od strane inspektora vagona prije polaska. U projektu „DIMI – Digital Inspection by Machine Intelligence“, sada se promovira automatizacija i digitalizacija rukovanja dokumentima i prijenos važnih podprocesa WTU-a. Koristeći najsuvremeniju senzorsku tehnologiju i AI sisteme kamera, relevantni parametri vagona i opterećenja trebaju biti digitalno snimljeni i dostupni majstoru vagona putem aplikacije. Svi podaci se prikupljaju automatski i stavljaju na raspolaganje u realnom vremenu, tako da se trajanje WTU-a može značajno smanjiti.
Projekat
je dio federalnog programa „Budućnost željezničkog teretnog transporta“ i finansijski je podržan od strane Federalnog ministarstva digitalizacije i transporta (BMDV) sa oko milion eura. Sa trajanjem od 27 mjeseci, projekat bi trebao biti završen u ljeto 2026. godine. Kao menadžer projekta, CargoBeamer je odgovoran za područja izgradnje terminala, automatizacije i senzorske tehnologije, dok Fraunhofer IML pruža stručnost u oblasti umjetne inteligencije i softverskih rješenja. SGKV je odgovoran za analizu procesa i interno upravljanje projektima. I Fraunhofer IML i SGKV imaju koristi od prošlih projekata koji su istraživali i unaprijedili automatizaciju i digitalizaciju pojedinačnih zadataka majstora vagona. Ovaj holistički pogled je namijenjen da značajno ubrza WTU proces u okviru DIMI projekta.
Moderna tehnologija povećava konkurentnost
„WTU u svom trenutnom obliku nudi ogroman potencijal za poboljšanje i digitalizaciju kako bi se postigle veće stope protoka i veća efikasnost u CT terminalima,“ objašnjava Hans-Jürgen Weidemann, glavni tehnološki direktor u CargoBeameru. „Da bi se bolje iskoristili postojeći i novi terminali, važno je podržati ručne procese uz pomoć najsuvremenije tehnologije i na taj način ih značajno ubrzati. Zahvaljujući senzorskoj tehnologiji, umjetnoj inteligenciji i digitalizaciji rukovanja dokumentima, želimo izvesti WTU za manje od 60 minuta umjesto nekoliko sati u srednjoročnom razdoblju – važan korak ka promociji konkurentnosti željeznice u odnosu na cestovni.“
Uwe Clausen, direktor Instituta u Fraunhofer IML-u u oblasti logistike, transporta i okoliša, dodaje: „U mnogim oblastima logistike, vidimo velike mogućnosti u digitalizaciji i automatizaciji procesa koji se i danas prečesto izvode ručno. Posebno u kontekstu nedostatka kvalificiranih radnika, važno je stvoriti atraktivna radna mjesta i u željezničkom sektoru, koja su efikasno podržana senzorima i umrežavanjem podataka, na primjer.“
Clemens
Bochynek, generalni direktor SGKV-a, objašnjava: „Kombinirani transport igra ključnu ulogu u implementaciji transportne tranzicije. Da bi se mogli postići postavljeni ciljevi, mjere za optimizaciju procesa ovog složenog načina transporta, između ostalog, su od velike važnosti. Senzorsko ubrzanje inspekcije vagona u kombinaciji sa digitalizacijom razmjene dokumenata predstavlja važnu polugu za efikasno korištenje postojećih kapaciteta.“
O CargoBeameru
CargoBeamer Grupa je inovativni pružatelj logističkih usluga u segmentu „Kombinirani cestovno-željeznički transport“. Kao pionir u dekarbonizaciji teretnog transporta u Evropi velikih razmjera, CargoBeamerova misija je prebacivanje saobraćaja sa ceste na željeznicu sa disruptivnim i isplativim rješenjima. CargoBeamer sistem, koji se sastoji od patentiranih vagona, terminala za pretovar i logističkog softvera, također omogućava transport poluprikolica koje se ne mogu dizalicom željeznicom, što rezultira značajnim smanjenjem CO2emisija i drugih vanjskih troškova. CargoBeamer vozovi su trenutno u upotrebi u Njemačkoj, Francuskoj, Italiji i Ujedinjenom Kraljevstvu. Kompanija implementira evropsku mrežu CargoBeamer terminala visokih performansi, koji su međusobno povezani u fiksnim rasporedima. To znači klimatski neutralan željeznički transport za stotine hiljada poluprikolica godišnje i značajno olakšanje za okoliš i društvo.O SGKV-u
Studiengesellschaft für den Kombinierten Verkehr e.V. (SGKV) je neprofitna asocijacija s ciljem istraživanja kombiniranog transporta kao racionalnog načina transporta u Njemačkoj i Evropi i promocije u praksi. Kombinirajući snage svih vidova transporta, cilj SGKV-a je održivo podržati razvoj efikasnog i ekološki prihvatljivog teretnog transporta. Udruženje, sa sjedištem u Berlinu, ima preko 80 članova iz svih logističkih sektora, od špeditera do transportnih kompanija do krajnjih kupaca. Glavna polja djelovanja SGKV-a su savjetovanje članova, učešće u nacionalnim i međunarodnim istraživačkim projektima i pružanje konsultantskih usluga za državne i komercijalne institucije. SGKV nudi neutralnu i otvorenu platformu za prijenos znanja i promociju razmjene iskustava u oblastima transporta, okoliša, standardizacije, stručnog usavršavanja, trendova i sigurnosti kombinovanog transporta.Fraunhofer IML
se smatra prvom adresom u holističkom logističkom istraživanju i radi u svim oblastima interne i eksterne logistike. Pored tehnologije protoka materijala, modeliranja poslovnih procesa, kao i područja transportnih sistema i logistike resursa, trenutna istraživanja se fokusiraju na umjetnu inteligenciju, pametne finansije i „Internet stvari“. Osim toga, Fraunhofer IML radi na implementaciji decentralizirane, federalne i otvorene platformske ekonomije u Njemačkoj i Evropi sa velikim istraživačkim projektom Silicijska ekonomija. Menadžment Fraunhofer Transport Alliance, u kojem 23 Fraunhoferova instituta i objekata udružuju svoju stručnost vezanu za transport, također je smješten u Dortmundu.
https://www.verkehr.co.at/singl