Vidimo potrebu da se u logistici podstakne prelazak na klimatski neutralne pogonske sisteme, pa smo shodno tome iscrpili evropski budžet“, priznao je ministar.
„Osim toga, pogodna vozila postaju sve dostupnija, a već imamo budžetske prihode“, rekao je Volker Wissing za portal.
Već mesec dana sektorske organizacije pokušavaju da, do sada bez uspeha, lobiraju da se stupi na snagu novih putarina koje treba odložiti.
Tokom saslušanja eksperata, koje je održano ovog ponedeljka pred odborom za saobraćaj Bundestaga, prof. Dirk Engelhardt, portparol udruženja za teretni saobraćaj BGL, govorio je u korist odlaganja povećanja tarifa za mesec dana, do 2024. januara 1. godine.
Da li će ovaj cilj biti postignut, ostaje da se vidi u narednim danima. O pitanju naknada će se ponovo pregovarati na nivou lidera parlamentarnih grupa nemačke vladajuće koalicije. Glasanje o trećem zakonu na plenarnoj sednici Bundestaga, koje menja pravila o putarinama i koje je zapravo bilo zakazano za ovu nedelju, odloženo je, prenosi dvz.de.
Datum povećanja je katastrofa za ovaj sektor
Na saslušanju stručnjaka u ponedjeljak, Dirk Engelhardt je zaključio da je uvođenje doplate zasnovano na CO2– nakon izdavanja, „besmisleni faktor povećanja inflacije usred ekonomske krize, bez ikakvog kontrolnog efekta“.
Prema rečima portparola BGL-a, mala i srednja preduzeća posebno će imati problema da prenesu dodatne troškove kupcima, pa mnogi preduzetnici razmišljaju o prestanku poslovanja.
Engelhardt je dodao da bi datum 1. decembar bio „apsolutna katastrofa“ jer, s obzirom na već zaključene ugovore, često više nije moguće uzeti u obzir povećanja za mjesec decembar. Stoga je predlog da naplata CO2 ne počne pre 2024. januara 1. godine.
Bővebben itt: https://trans.info/hu/a-nemet-kozlekedesi-miniszter-nem-hagy-ketseget-az-utdijemelessel-kapcsolatban-abszolut-katasztrofa-duhong-az-agazat-366239