Gradsko veće Milana odobrilo implementaciju DVS zone u londonskom stilu. Potvrđeno je da će od 1. oktobra teretnim vozilima bez senzora za mrtve uglove i ogledala biti zabranjen pristup zoni B Milana, koja pokriva veći deo grada. Zabranu je izglasalo Gradsko veće Milana i dolazi nakon brojnih fatalnih nesreća u kojima su učestvovali kamioni i biciklisti poslednjih meseci.
Potvrđeno je da od 1. oktobra teška vozila bez slepih spot senzorima i ogledalima biće zabranjen pristup zoni B Milana, koja pokriva veći deo grada. Zabranu je izglasalo Gradsko veće Milana i dolazi nakon brojnih fatalnih nesreća u kojima su učestvovali kamioni i biciklisti u poslednjih nekoliko meseci.
iFoto: Alessandro Albe‘, CC BI-SA 2.0, preko Vikimedia Commons (slika isečena)
Zona obuhvaćena novim pravilima je milanska zona B, gde je već uspostavljena zona niske emisije. Izmene podrazumevaju da kamioni teški od 12 tona i više moraju imati ugrađene sisteme za zaštitu od mrtvih uglova. Oni koji nemaju takav sistem moći će da uđu samo radnim danima pre 7:30 i posle 21:30.
Drugi izuzetak važi u slučaju kompanija koje su naručile sisteme mrtvih uglova za svoja vozila. U vezi sa ovim poslednjim, gradonačelnik Milana Đuzepe Sala objašnjava: „Prvo počinjemo sa najtežim vozilima, koja su najrizičnija. Od 1. oktobra neće moći da uđu ako nisu instalirali sistem [slepog ugla] ili će morati da pokažu da su naručili.
Zapravo, vozila čiji vlasnici imaju ugovor o kupovini sistema za otkrivanje mrtvog ugla moći će da se kreću po tom području sve dok se uređaj ne instalira, a u svakom slučaju najkasnije do 31. decembra 2024. Sledećeg oktobra, zahtev za sistem zaštite mrtvog ugla biće proširen na kamione od 3,5 tone i više. Pročitajte više na: https://trans.info/en/dvs-zone-milan-352722