Izvršni direktor Martin Daum naglašava: „Naša vizija održivog transporta sada je stvarnost. Isporučujemo vozila na baterije u količinama koje naši kupci traže.“ Tokom „Daimler Truck Media Night“ u Hannoveru, eActros 600 je napravio noćno putovanje do Berlina i natrag. Ovo je poslužilo kao demonstracija njegove praktičnosti i kao poruka kreatorima politike u Berlinu i Briselu: Daimler Truck je spreman za vozila sa nultom emisijom, sada infrastruktura za punjenje mora slijediti.“
Karin Rådström, buduća izvršna direktorica Daimler Trucka, dodaje: „eActros 600 nudi domet od 500 kilometara s jednim punjenjem baterije. To ga čini isplativim izborom za menadžere voznih parkova. Sada je ključno da vlade i energetski sektor rade zajedno kako bi brzo proširili infrastrukturu za punjenje.“
2025 Mercedes-Benz Actros L Reveal (youtube.com)
Uspješno pokretanje prodaje i TruckCharge
Od početka prodaje krajem prošle godine, već je primljeno 2.000 narudžbi za eActros 600, s pismima namjere za još tisuće. Kako bi dodatno podržao kupce, Daimler Truck lansira brend TruckCharge u Evropi. To nudi usluge oko infrastrukture za punjenje, upravljanja skladištima i digitalnih rješenja kao što je Fleetboard Charge Management, koji pruža uvid u interakcije između kamiona i stanica za punjenje. Osim toga, kartica za punjenje će biti uvedena za jednostavno bezgotovinsko punjenje u pokretu.
Softverski definisani kamioni
Daimler Truck je posvećen digitalnoj transformaciji i gleda naprijed na softverski kontrolisana komercijalna vozila. Najnovije generacije kamiona, kao što je eActros 600, opremljene su poboljšanom mehatronikom, koja omogućava 20 puta bržu obradu podataka. Ovo povećava sigurnost i povezanost, kao što je prosljeđivanje saobraćajnih upozorenja drugim vozilima u blizini.
Andreas Gorbach, šef tehnologije kamiona u Daimler Trucku, predstavio je viziju budućnosti softverski kontrolisanih kamiona na IAA. On vidi glavnu ulogu za standardnu arhitekturu, razvijenu u saradnji sa Volvo Grupom. Ova nova arhitektura ne samo da će kamione učiniti sigurnijim i efikasnijim, već će omogućiti i bežične funkcije kao što su ažuriranja softvera bez potrebe za kamionom u radionicu.
Vodik kao alternativa
Pored baterijskih električnih kamiona, Daimler Truck i dalje vjeruje u vodik kao rješenje za teški transport na dugim relacijama. Mercedes-Benz GenH2 Truck, prototip tečnog vodika, uspješno je završio putovanje od 1.047 kilometara na jednom rezervoaru. Pet od ovih kamiona sada testiraju kompanije kao što su Amazon i Air Products, prikupljajući vrijedne povratne informacije za daljnji razvoj.
Actros L
Konačno, Mercedes-Benz Trucks također predstavlja Actros L, kamion s konvencionalnim pogonskim sustavom i futurističkim dizajnom, na IAA. Zahvaljujući optimiziranoj aerodinamici i novim mjenjačima, štedi do 3 posto goriva i nudi poboljšano iskustvo vožnje, posebno pri ubrzavanju na padinama.