Daimler Truck je uspešno demonstrirao da tehnologija vodonikovih gorivnih ćelija može biti rešenje za dekarbonizaciju fleksibilnog i zahtevnog drumskog transporta na velike udaljenosti.
Andreas Gorbach, član Upravnog odbora Daimler Truck AG, odgovoran za tehnologiju kamiona:
Idealno područje primjene za kamione s gorivim ćelijama su fleksibilni i zahtjevni transportni zadaci u transportu na velike udaljenosti. Vodonik je sve samo ne topao vazduh za kamione: to smo impresivno demonstrirali probijanjem oznake od 1.000 kilometara sa jednim rezervoarom goriva.“
Napajan sistemom gorivih ćelija iz ćelijskog centra i opremljen sistemom rezervoara za tečni vodonik, putovanje je počelo u ponedeljak, 25. septembra, a završilo se u utorak ujutru, 26. septembra u Berlinu, navodi Daimler Truck AG.
Kamion je završio putovanje potpuno istovaren i sa bruto težinom vozila od 40 tona u realnim uslovima, bez emitovanja CO2 tokom putovanja. Rekordna vožnja sa zapečaćenim rezervoarima i kontrolisanom kilometražom nezavisno je potvrđena inspekcijskim sertifikatom TÜV Rheinland.
Prema navodima kompanije, kamion Mercedes-Benz GenH2 napunjen je tečnim vodonikom koji isporučuje Air Liquide, koji je pre putovanja obnovljivog porekla, jer je proizveden od biometana uz garanciju porekla.
Tokom punjenja gorivom, kriogeni tečni vodonik na -253 stepena Celzijusa napunjen je u dva rezervoara od 40 kg, od kojih je svaki montiran sa strane šasije. Zbog posebno dobre izolacije rezervoara vozila, vodonik se može držati na temperaturi dovoljno dugo bez aktivnog hlađenja. Oba tenka je prije početka #HydrogenRecordRun zatvorio TÜV Rheinland.
https://trans.info/de/mhttps://trans.info/de/m
Lesen Sie mehr unter: https://trans.info/de/mercedes-benz-wasserstoff-lkw-knackt-1-000-kilometer-marke-365864