Uska grla isporuke za tegljače, večene ili „trukove“, te za poluprikolice i prikolice uzrokuju vrijeme čekanja i povećanja troškova za isporučioce, pokazuju rezultati trans aktuell istraživanja.Čekanja novih vozila zabilježena su do 560 dana!
Od nestašice čipova do nestalih ožičanih uzica – u protekle tri godine, evropska automobilska industrija se bori sa ozbiljnim problemima koji ograničavaju proizvodnju; Sada postoji i opasnost od pretjeranih troškova energije. Žrtve su kompanije u teretnom transportu, koje treba da sačekaju ono što se osjećamo kao starost za nova vozila. Trans aktuell je pitao koliko je situacija loša.
Bez novih vozila, zahtjevi kupaca se ne mogu ispuniti
Jedno istraživanje, 33 odgovora – sa vrlo različitim dometima, kao što su vremena isporuke za nove kamione i razlika između cijene narudžbe i cijene koja je zapravo došla po isporuci. Posljedice su jednako loše za sve kompanije. Svi učesnici istraživanja su rekli da su pogođeni. Ili zato što bez novih „trukova“ i prikolica, neke postojeće transportne ugovorene narudžbe ne mogu biti vremenski ispoštovane ili zato što nove zahtjeve moraju da odbace zbog manjka kapaciteta. Pojedine kompanije pokušavaju dobiti dodatna vozila putem najma ili zakupa, a neke prepuštaju poslove drugim.
Generalni zaključak istraživanja je da su poremećaji u upravljanju lancima snabdijevanja dijelovima i novim komercijalnim vozilima u Evropi dostigli maksimum. Lance je potrebno skraćivati, jedan dio proizvodnje neophdnih sirovima premještati bliže, ali uz povećane troškove energije, očekivati je rast cijene proizvodnje. Efekat biča, kome svjedočimo, uveliko je udario evropsko tržište.
https://www.eurotransport.de/