U srijedu u podne poljoprivrednici su uspjeli blokirati A66 kod Fulde. Tada je došlo do duge saobraćajne gužve ispred raskrsnice Neuhof-Süd i Mercedes Actros sa jednim BDF tijelom zaustavljenim na kraju džema. Njegov 36-godišnji vozač bezbedno je zakočio i čekao da se saobraćajna gužva raščisti kada se sa zadnje strane približio brzi Volvo FH sa prikolicom. Nažalost, 47-godišnji vozač nije primijetio prometnu gužvu, velikom brzinom se zaletio u Actros i gurnuo ga u kombinaciju tankera ispred.
Nažalost, u sukobu sa BDF-om kabina „FH“ je potpuno slomljena. Vozač, koji je iz Bugarske, preminuo je na licu mesta. Actros je također teško oštećen, uranjajući u cisternu uglavnom na lijevoj strani tijela. U ovom slučaju, vozač je preživio, ali je zadobio teške povrede i zahtijevao je rezanje iz olupine pomoću hidrauličnog alata. Cijela situacija bila je utoliko opasnija jer je tanker djelomično procurio i vani je iscurilo 14.000 litara zapaljivog mazuta. Zbog toga je čišćenje mjesta nesreće trajalo do četvrtka ujutro.
Ali šta je sa činjenicom da je poljoprivrednim mašinama zabranjen ulazak na autoputeve, bez obzira na okolnosti? Ovde ću objasniti da nemačka policija zapravo pokušava da ukloni blokade puteva sa autoputeva, smatrajući ovaj oblik protesta neprihvatljivim. U ponedeljak je, na primer, sedam poljoprivrednika kažnjeno zbog ulaska na autoput A1 između Bremena i Hamburga. Međutim, kao što vidite, policajci nisu uspjeli u potpunosti kontrolirati ovakvu situaciju…
Karakteristike proizvoda: Volvo FH
Olupina Mercedesa Actrosa: