Na terenskom testu eTrailer-a, traktor za dizel kamione trošio je više od 325 odsto manje dizela na udaljenosti od 45 kilometara. Pored prednosti nižih operativnih troškova, ovo je još jedan gradivni blok za smanjenje emisije CO2 u teretnom saobraćaju.
Test je pokazao da eTrailer tehnologija ne samo da pomaže u smanjenju operativnih troškova, već može dati i značajan doprinos većoj održivosti u logističkom sektoru. Klimatski prihvatljiva transportna logistika je cilj svih uključenih,“ sumira Jörg Witt, šef prodaje grupe Duvenbeck Group.
eTrailer, proizvod višegodišnjeg razvojnog rada kompanije Trailer Dynamics, opremljen je centralnom osovinom na električni pogon i korišćen je u kombinaciji sa dizel poluprikolicom traktora.
Terensko testiranje provedeno je u suradnji s Volkswagen Group Logistics na ruti za tvornicu Volkswagen u Wolfsburgu, za koju je 11,9 tona dijelova vozila prevezeno s lokacije Duvenbeck u Hernu u Donju Saksoniju.
Bernd Reining, menadžer flote u Duvenbecku, odigrao je odlučujuću ulogu u ovom projektu svojim opsežnim praktičnim znanjem i dubinskim razumijevanjem specifičnih potreba automobilske logističke kompanije.
Postavljanjem dodatnog funkcionalno pouzdanog električnog pogonskog sklopa u eTraileru, značajno smanjenje potrošnje dizela i CO2 postiže se u kombinaciji sa dizel traktorom za poluprikolice i, u kombinaciji sa traktorom za poluprikolicu na baterije (BEV), značajno se povećava domet.
Izvor: https://trans.info/de/etrailer-erzielt-im-feldtest-deutliche-reduktion-von-dieselverbrauch-und-co2-emission-359667