Švajcarska logistička kompanija Galiker upravlja sve električnim poluprimetnim Truckom sa bruto voznom težinom od 40 tona i dometom do 500 kilometara. Goodyear gume obezbjeđuju visoku kilometražu i odličnu proklizavanje. Od oktobra 2021. godine, sve električni teretna vozila sa poluprikolicom od 40 tona dokazao se u svakodnevnoj upotrebi flote u Galliker Transport AG u Altishofenu, u Švajcarskoj. Kompanija Goodyear opremila je vozilo, koje ima 900 kilovat-sati (kWh) kapaciteta baterije, sa Kmax Gen-2 gumama za upravljanje i vožnju osovine. Dizajnirana za konvencionalne i električne elektrifikovane elektrifikovane, guma nudi visoku kilometražu i odličnu trakciju za upotrebu na autoputu, u regionalnom saobraćaju i u gradskom saobraćaju čak i u otežanim vremenskim uslovima.
Veliki zahtjevi za gumama
Električni kamioni imaju različite zahtjeve na gumama od vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem. Gume moraju da pomognu da se poveća opseg između punjenja i da predstavlja proklizavanje. Stoga je od suštinskog značaja postići optimalan kompromis između otpornosti na kotrljanje i proklizavanja. Pored toga, gume su izložene znatno većem opterećenju zbog visokog torque-a i teških baterija u električnim vozilima. Zahtjevi za trajnost guma su stoga znatno veći.
„Kmax Gen-2 nudi visoku kilometražu zahvaljujući našoj tehnologiji rebara niskog habanja, jedinjenju za trčanje otpornom na ogrebotine i optimizovanoj konturisanju lešinara za ravnomjernu raspodjelu pritiska na kontaktnoj površini, u kombinaciji sa optimalnim kompromisom otpornosti na kotrljanje i proklizavanje“, objašnjava Erik Miler, direktor Kompanije Products & Innovation EMEA u Goodyear-u. „Kombinacija osigurava mobilnost tokom cijele godine pod svim operativnim i vremenskim uslovima. To je od suštinskog značaja za Galiker, posebno u Alpima kada padne snijeg.“
( izvor: https://traktuell.at/)