Usluge usluge usluge prikolice Krone od 360 stepeni sve više karakteriše digitalizacija. Ovo se odnosi na upravljanje podacima, kao i na telematske proizvode i sve digitalizovanije servisne komponente. Usluga prikolice od 360 stepeni Krone počinje čim se vozilo isporuči, sa ili bez telematske opreme. Podaci o vozilu su zatim digitalno dostupni na servisnom portalu „My Krone,“ a tamo se čuvaju i važni podaci za isporuku i obradu kako bi se smanjili napori obrade.
Digitalizacija i telematika su takođe odlučujući u Krone-ovom servisu rezervnih delova, na primer praćenje rezervnih delova na putu do kupca je novo. Oko 70.000 rezervnih dijelova može se naručiti u „Krone rezervnim dijelovima Online Shop“. Grafika je dostupna u online katalogu za sve dostupne dijelove tako da se mogu identificirati što je lakše i pouzdanije moguće. Za hiljade rezervnih delova sada su dostupne dodatne fotografije ili renderi. Pored toga, kupci mogu da otpreme svoja vozila u oblasti „Moja kruna.“ Ovo će vašu porudžbinu učiniti još lakšom u budućnosti, jer sada sve što treba da uradite je da kliknete na željeno vozilo i izaberete pravi rezervni deo. Ovo je popularna usluga koja predvodi industriju prikolica na ovom nivou, zbog čega se skoro 70 odsto porudžbina sada obrađuje putem online prodavnice. Uprkos svemu tome, stručnjaci Krone su i dalje dostupni putem telefona ili e-maila.
Međunarodna ekspanzija usluga rezervnih dijelova
Potencijalna i strateška orijentacija Kroneove divizije rezervnih dijelova trenutno se uveliko proširuje na međunarodnom nivou. Podružnice i partnerske kompanije, osnovane u svim evropskim zemljama i šire, vode računa o marketingu rezervnih delova. Uvođenjem novog brenda „Krone Trusted“ početkom 2021. godine, Krone takođe nudi jeftine delove za habanje kao visokokvalitetne alternative originalu, koji omogućavaju troškovnu prednost do 50%. Ovi rezervni delovi se takođe mogu naručiti digitalno preko prodavnice. S obzirom na veoma pozitivan odgovor, Krone će nastaviti da širi ovaj brend u budućnosti.
Radionica oko sat vremena
Kroneova dobro razvijena servisna partnerska mreža olakšava vozačima da brzo i lako pronađu pravu servisnu radionicu u bilo kom trenutku. U cilju proširenja servisnih paketa u oblasti upravljanja voznim parkom, Krone i pružalac usluga ECR Solutions nude i pružaoce logističkih usluga i špeditere po meri kompletna rešenja za upravljanje voznim parkovima prikolica u okviru strateškog partnerstva. Ovo omogućava digitalno procesuiranje potraživanja putem Krone sistema porudžbine, ne samo u slučaju zahteva za garanciju: kupac se jednostavno prijavljuje na portal i, ako je moguće, šalje odgovarajuće slike. Sistem porudžbine je digitalno povezan sa online prodavnicom Krone Spare Parts, tako da se potrebni rezervni delovi mogu kupiti direktno. Potrebni delovi se čuvaju u prodavnici preko liste satova i lako se mogu naručiti tako što će ih prebaciti u korpu za kupovinu. Ova usluga je dostupna i kao aplikacija Krone Claim Care.
https://traktuell.at/