Njemačka savezna vlada je u procesu razmatranja sporazuma između COSCO-a i HHLA-e. Rok je određen za 31. oktobar, datum u kojem njemačka ministarstva moraju donijeti odluku. „Federalni kabinet će doneti odluku samo ako odbije saradnju. U slučaju da se ne donese odluka, možemo da sprovedemo sporazum sa kompanijom Cosco,“ rekao je Hans-Jörg Heims, šef korporativnih komunikacija za HHLA RailFreight.com.
Štaviše, HHLA je precizirala da kineska kompanija neće dobiti pristup strateškom znanju. „Lučka infrastruktura ostaje vlasništvo Slobodnog i Hanzeatskog grada Hamburga. IT i prodajni podaci ostaju isključiva odgovornost HHLA-e“, komentirala je njemačka kompanija.
Evropska unija je odobrila partnerstvo i benefiti su mnogobrojni.
Kada je reč o CTT-u, HHLA je precizirala da COSCO neće imati ekskluzivna prava ili pristup, ali će terminal ostati otvoren za sve korisnike. HHLA je takođe pojasnila da se EU ne protivi ovoj saradnji, s obzirom na to da je odobreno antimonopolsko odobrenje. „HHLA nije dobila objektivne razloge koji bi govorili protiv odobravanja investicije.“
HHLA je u stvari istakla neke od prednosti koje će ovo partnerstvo donijeti. Na primer, saradnja sa COSCO-om će verovatno učvrstiti luku Hamburg kao logističko čvorište u regionima Severnog i Baltičkog mora. Štaviše, HHLA tvrdi da će „ojačati lance snabdevanja, obezbediti radna mesta i promovisati stvaranje vrednosti u Njemačkoj.“
(izvor:https://www.railfreight.com/)